1987-04-02 7'eren

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1987-04-02 7'eren

Indlæg af tjornov »

Intro før Latin Rascals tilføjet.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=0&bi=88

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: 1987-04-02 7'eren

Indlæg af MikkelBreiler »

Jeg har lige haft mit originale AGFA FERROCOLOR HD 60+6 kassettebånd i min Sony WM-D6C Walkman og med mine SteelSeries Siberia hørebøffer og mit armbåndsur sjusset mig frem til at det tager Kim 8 sekunder at lave sin intro. Databasen er opdateret.

-Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: 1987-04-02 7'eren

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Intro før Latin Rascals tilføjet.

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=0&bi=88

Mvh Søren Tjørnov
Jeg har lige lagt billeder på. og tilføjet årstal på Radio Heart. Samt lagt et par kommentarer på #1, #3 og #5.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Re: 1987-04-02 7'eren

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:Jeg har lige haft mit originale AGFA FERROCOLOR HD 60+6 kassettebånd i min Sony WM-D6C Walkman og med mine SteelSeries Siberia hørebøffer og mit armbåndsur sjusset mig frem til at det tager Kim 8 sekunder at lave sin intro. Databasen er opdateret.

-Mikkel
Tak! Jeg er vist ved at blive gammel or rusten når jeg glemmer at indtaste varighed. Eller .. var det fordi det skete kl. lidt over 8 en søndag morgen, hvor jeg allerede have været i fuld gang i 2 timer og havde mit første friminut den dag? Søren Grebo, har du fuldt overblik over hvad du går ind til med børn og den slags og hvad det fører med sig ;-)

Mvh Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Mikkel.
der findes ikke nogen mennesker der er klar over hvad det indebærer at få børn, FØR man selv har prøvet og således heller ikke mig :-)
men det er noget med meget skrigeri, bleskift og ikke noget søvn.
men min kæreste har dog taget den største tørn indtil videre og så regner jeg med at det bliver min tur til at introducere min søn for Kim Schumacher, når han bliver omkring de 5 år :-)

men der er stadig tid til at høre studie 85.

Mikkel iøvrigt, du skal lige huske at sige ja tak til min gruppeinvitation på facebook. og hvis du ikke er derinde mere, så skal jeg nok få sendt
invitationen på anden måde.

mvh
søren grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Besvar