I introduktionen til 1985-09-09 siger KS ".. det er tirsdag, klokken er 1505 efter Kristi"
Udsendelsen blev sendt en mandag i september. Hvorfor siger han, at det er tirsdag, og at det er tirsdag efter Kristi Himmelfart (tirsdag den 21. maj 1985)?
Hvis vores datering 09-09-1985 ellers er korrekt, så lyder dette jo næsten som om det er en båndet udsendelse som aldrig blev sendt på dagen, men som nogen kom i tanke om senere og så udsendte .. ??
Mvh Søren Tjørnov
1985-09-09 <-> 1985-05-21
Redaktør: www.kimschumacher.dk
1985-09-09 <-> 1985-05-21
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Hmm, ja .. når jeg nu lige læser mit indlæg igen så får jeg jo den ide, at han ikke refererer til Kristi Himmelfart men referer til x år efter Kristi fødsel (og hvor x i dette tilfælde er 1505).
Søren Tjørnov
Søren Tjørnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
- MikkelBreiler
- Geografisk sted: Ballerup
- Kontakt:
Det kan være en båndet udsendelse, hvis han ikke lige har tænkt over at det er mandage og onsdage han normalt er i æteren, så kan det jo ogdt lyde forkert for os både da og nu.tjornov skrev:Hmm, ja .. når jeg nu lige læser mit indlæg igen så får jeg jo den ide, at han ikke refererer til Kristi Himmelfart men referer til x år efter Kristi fødsel (og hvor x i dette tilfælde er 1505).
Søren Tjørnov