kimschumacher.dk at One.com will be upgraded from PHP 5.2 to

Nyheder og information fra www.kimschumacher.dk

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

kimschumacher.dk at One.com will be upgraded from PHP 5.2 to

Indlæg af tjornov »

Hvis vi pludselig begynder at se fejl på www den 20. januar og frem, så er det altså herfor:

Dear Søren Tjørnov,

Your web space at One.com will on 2010-01-20 be upgraded from PHP 5.2
to PHP 5.3. PHP 5.3 is the latest and most stable version. This version
also has improved performance compared to PHP 5.2.

If you see a lot of PHP messages starting with "Notice" and "Warning",
but your site works fine despite these messages, you can solve the
problem by disabling PHP error messages in the control panel. The error
messages mean that your script will work, but that it is not optimized
for PHP 5.3.

If your site is missing content, or it only shows a blank page, please
enable PHP error messages and contact our support. For information on
the differences between the two PHP versions, please see this technical
website: http://php.net/manual/en/migration53.php

PHP configuration - PHP error messages:
http://www.one.com/en/support/guide/adv ... figuration

To contact the One.com support, click on the "Live Help" icon at
http://www.one.com and get instant answers to your questions. Or reach
us via email at: https://www.one.com/en/support

Best regards
One.com
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Hvis computersoftware således bliver mere og mere stable, og hvis performance fortsætter med at blive forbedret, så må man forudse, at computere kan nå op på virkelighedens stabilitets-niveau allerede inden udgangen af år 1.000.000.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Computersoftware bliver aldrig mere stabilt end det er i dag. Det afspejler virkeligheden 100% Det er lavet af mennesker .. ;-)
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Ja, det er interessant at man vurderer umiddelbart at computertech, herunder software, bliver bedre og bedre med tiden, flat out.
men ikke desto mindre kan man lytte til nutidens 15-20 årige i 2040 fortælle om hvordan computere og internet var meget bedre i 2010 end nu.

menneskeskabt versus naturgivet,
elektrisk versus fotosyntese,
digitalt versus analogt.
o.s.v.
Ganske vist bliver det bedre og bedre m.h.t. teknisk performance excl. stabilitet, men der er afgørende usynlige kriterier for fremkomsten af disse ting hvori der m.h.t. kausalitetsaspektet er og var en høj pris der blev betalt andetsteds fra.
Præcis som at gå på Vesterbrogade i år 1589, hvor luften er som champagne.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

GeorgeVedel skrev:Præcis som at gå på Vesterbrogade i år 1589, hvor luften er som champagne.
Hvis I har åbne rendestene der, hvor du bor, og der løber Champagne i dem, så ... ja ,-)
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

(he!, he!) nej, men det er tæt på, men årstallet er jo helt forkert.
Selv i Skagen er der kommet meget analog teknik til siden 1589.
dette skyldes dog ikke personer fra Skagen.
Men pointen er super god, jeg noterer mig dog, at du her taler om analog og pre-elektro teknik.
vvs teknik og damplokomotiver s fortræffelighed kan imidlertid blive en farlig auto-justifikator for al kommende teknik af enhver art, især hvis den anvendes som sådan.
jeg tror de fleste allerede har taget stilling, og bruger de argumenter fra videnskab m.m., som de kan finde, som passer ind i deres politik. Det er i hvert fald sådan debatterne kører.
jeg har ikke taget stilling, men alt computerrelateret teknik har været en stor skuffelse for mig, og de visioner jeg blev præsenteret for for år tilbage viste sig at være usande. F.eks er email jo slet ikke noget der kan erstatte breve, tværtimod løste man her billet til et lavprestiøst wasteland, som bruges i halvdelen af alle retssager af anklagemyndigheden, og næsten fuldstændigt tilsvarende på alle andre områder. Discomusik blev ikke hjulpet på vej, men sluttede helt enkelt da den blev computer-ramt. Et uventet og unfair knockout fra helt uventet side (yep: nede fra kloaken) af den stærkeste musikgenre verden havde set, og hvis musiske overmand havde været overmådigt interessant at se komme på banen senere. også dette blev vi snydt for p.g.a. computerteknik.
listen er uendelig. hvor mange har ventet forgæves på en ambulance p.g.a. de idiotiske computere og computeridioterne. Banker, politi og militær blev alle endnu mere uvedkommende og forkert oppererende end de var i forvejen.
hver gang en computer blev tændt et sted, var der en anden kategori af indsats der i stedet skulle have været gjort et andet sted, hvis det skulle have været rigtigt.

Steinway for president
Besvar