Ny 7-up reklame

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Ny 7-up reklame

Indlæg af tjornov »

Mikkel, efter at have gransket diverse-filerne fra Lars Rikart stod jeg pludselig med en 7-up reklame som vi ikke tidligere har registeret! Det sagde du ikke noget om ,-)

Musikken er med Blue Moderne - Through the night. Et nummer fra 1986.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Noget forst?r jeg ikke. Dateringen i databasen. De to 7-up-reklamer, som ligger der i forvejen, er placeret i maj 1987 (men med dato markeret som ukendt).

Mikkel har i sit materiale angivet, at den ene reklame mener han at have optaget f?r 1. maj 1986 og den anden efter.

Musikken i reklamerne - Whistle: Just Buggin', Dhar Braxton: Jump Back, og Blue Moderne: Through the Night - er typisk musik fra for?ret 1986.

Men hvorfor har vi s? placeret dem et ?r senere? Nogen der har problemer med, at jeg rykker dem et ?r frem?

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Ingen protester herfra.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Noget forst?r jeg ikke. Dateringen i databasen. De to 7-up-reklamer, som ligger der i forvejen, er placeret i maj 1987 (men med dato markeret som ukendt).

Mikkel har i sit materiale angivet, at den ene reklame mener han at have optaget f?r 1. maj 1986 og den anden efter.

Musikken i reklamerne - Whistle: Just Buggin', Dhar Braxton: Jump Back, og Blue Moderne: Through the Night - er typisk musik fra for?ret 1986.

Men hvorfor har vi s? placeret dem et ?r senere? Nogen der har problemer med, at jeg rykker dem et ?r frem?

Mvh S?ren Tj?rnov
Jeg kan ikke forklare det. Jeg har siden jeg startede med at hav dem, ment at det er 1986. Det giver jeg ogs? udtryk for i en mail til Frank Schou i 1999, if?lge mit e-mail system.

Kan det v?re vi har diskuteret det i nyhedsgruppen inden vi fik forum'et?

Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har forel?big ?ndret datoerne til 1986 i stedet for 1987.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Og oprettet en ny 7-up reklame med samme (ukendte) dato som de ?vrige. Indholdet er prim?rt Blue Moderne - Through the night.

S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar