Yazoo

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Yazoo

Indlæg af hyttel »

Hej Alle

S? skete det, efter offentlig?relsen af at Yazoo er gendannet, kom lille k?benhavn med p? tourlisten. De spiller d 27-5 i Falkoner salen. Jeg ved ikke ret meget omkring billetsalg, men har h?rt at de bliver sat til salg d 22-2, fra billetnet. Det bliver rigtigt stort. Jeg har snakket med Grebo, ham og k?resten skal derind og det skal jeg ogs?.

Mvh

Hyttel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jeg og k?resten er ganske rigtig p?, hvis vi f?r billetter. de er ikke p? billetnet endnu?
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Yazoo

Indlæg af MikkelBreiler »

hyttel skrev:Hej Alle

S? skete det, efter offentlig?relsen af at Yazoo er gendannet, kom lille k?benhavn med p? tourlisten. De spiller d 27-5 i Falkoner salen. Jeg ved ikke ret meget omkring billetsalg, men har h?rt at de bliver sat til salg d 22-2, fra billetnet. Det bliver rigtigt stort. Jeg har snakket med Grebo, ham og k?resten skal derind og det skal jeg ogs?.

Mvh

Hyttel
Hmmm. Jeg kan bedst lide musikken, men det ligner den eneste m?de at h?re Vince spille musikken live.

Nogen der ved i hvilken opstilling de spiller? Om de har folk med eller benytter noget backtrack?
Falkoner er ikke stor, hvis min erfaring fra 1991-1993 g?lder, s? kan man kan optage, hvis man gider. Hvad er prisniveauet?

Hvorn?r og hvor starter tourneen?

-Mikkel
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Jeg tror det er for sent - alle billeter blev revet v?k.... :?
Billede
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Lars Hyttel og undertegnet med k?reste fik billetter. den f?rste koncert blev solgt p? 9 min, mens der gik et par dage med nr. 2 :-)
Mvh
S?ren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
hyttel
Indlæg: 58
Tilmeldt: 15-06-2004 22:22:34
Geografisk sted: Sm?rum

Yazoo

Indlæg af hyttel »

Hej Alle

S? kom dagen, hvor Grebo og undertegnede skal ind og se Yazoo. Det bliver nostalgisk, Der kommer en anmeldelse af koncerten senere.

Mvh

Hyttel
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Jeg er lidt misundelig men ?nsker jer en god forn?jelse og gl?der mig til anmeldelsen... 8)
Billede
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

det var en kort koncert, kun omkring 1 time og 20 min. Den var som forventet, ingen overraskelser, ingen specielle versioner,ingen kostymeskift, men en lille pause hvor der blev k?rt en spoleb?ndoptager(mikkel havde jublet) ind p? scenen, samtidigt med at de spillede et instrumental nummer. jeg er dog stadig imponeret af Alisons enorme stemmekraft.
Der var voldsomme problemer med lyden i de f?rste par numre, men det blev heldigvis bedre.
Alt i alt en fed nostalgisk oplevelse dog uden overaskelser og publikum var fint med.
Tak til Hyttel som skaffede billetterne.
hls S?ren Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
Finn Snor
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10-09-2003 10:24:15
Geografisk sted: HC ?rstedsparken

Indlæg af Finn Snor »

S?ren Grebo skrev: en lille pause hvor der blev k?rt en spoleb?ndoptager(mikkel havde jublet) ind p? scenen, samtidigt med at de spillede et instrumental nummer..
Det var ikke en pause, det er blot et nummer fra f?rste album I Before E Except After C
stop stop stop i can feel the difference
Besvar