KS-Tr?f 14/12-2007 i PederOxe p? Gr?br?dre Torv
Redaktør: www.kimschumacher.dk
- MikkelBreiler
- Geografisk sted: Ballerup
- Kontakt:
KS-Tr?f 14/12-2007 i PederOxe p? Gr?br?dre Torv
Hermed er det officielt for vores vedkommende!
Jeg kommer !!!!
Kommer Erling mon?
Tj?rnov, bist du in D?nmark?
-Mikkel
Jeg kommer !!!!
Kommer Erling mon?
Tj?rnov, bist du in D?nmark?
-Mikkel
-
- Geografisk sted: Roskilde
- MikkelBreiler
- Kontakt:
Re: F?S?DA
Og den rigtige Mylle var ganske bedugget i fredags. I have proofMylle skrev:?v - opdagede forsent det var idaws...::: Ha en god aften.
Hils Grebo - Henning delen
Mylle

-Mikkel
I FORM AF BILLEDER
?rgeligt jeg ikke var der - havde oz lige en h?ne jeg skulle plukke med
ham den anden Mylle
ham den anden Mylle

-
- Geografisk sted: Falster
- Kontakt:
- MikkelBreiler
- Kontakt:
-
hey alle.
S? er det vel snart tid til endnu en tur p? gr? br?dre torv p? kim schumachers f?dselsdag. Er der nogen som har styr p? hvilken dag det bliver og er mikkel og Hyttel klar igen. Jeg er.
Mvh Grebo junior.
S? er det vel snart tid til endnu en tur p? gr? br?dre torv p? kim schumachers f?dselsdag. Er der nogen som har styr p? hvilken dag det bliver og er mikkel og Hyttel klar igen. Jeg er.
Mvh Grebo junior.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
-
Hej Hyttel.
det var da kedeligt at h?re at du er blevet skilt. men s? kan du da h?re KS hver aften.
jeg ved ikke hvilken dag det bliver for den 15.12 er en mandag og s? kan det vel b?de blive tors den 11 eller den 18, m?ske vi kan f? mikkel til at skrive til warberg og h?re n?rmere.
s? m? vi se.
vi ses til en fad?l eller 2
Grebo.
det var da kedeligt at h?re at du er blevet skilt. men s? kan du da h?re KS hver aften.
jeg ved ikke hvilken dag det bliver for den 15.12 er en mandag og s? kan det vel b?de blive tors den 11 eller den 18, m?ske vi kan f? mikkel til at skrive til warberg og h?re n?rmere.
s? m? vi se.

Grebo.
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
- MikkelBreiler
- Kontakt:
Jeg har skrevet for en 14 dages tid siden, og h?rt: intet. Der var en automatisk meddelelse tilbage om at han har ny adresse men jeg har ikke h?rt fra ham p? den heller.S?ren Grebo skrev:Hej Hyttel.
s? m? vi se.
Grebo.
Jeg m? se om jeg finde et nummer til ham.
-Mikkel
-
- MikkelBreiler
- Kontakt:
Lad os h?be det ikke er s? galt endda. Vel var det hans kontakter til de rigtige folk som gjorde at der kom s? mange DJs, og jeg synes at det er helt fedt hvis det kan ske ?rligt p? en hverdagsaften, at DJs kommer og viser respekt for Schumacher og hygger sig op imod jul. Det er jo Kims f?dselsdag og heldigvis var det sommer da han d?de.S?ren Grebo skrev:han er m?ske stoppet p? peder oxe og det var vel n?rmest ham som st?r for arrangerementet.
Lad os nu ikke straks tro at blot fordi vi ikke laver noget ved graven en sommer, at s? er der heller ikke noget til jul.
Det' Jul, Det' cool.
-Mikkel
Senest rettet af MikkelBreiler 04-12-2008 10:37:13, rettet i alt 1 gang.
-
Hej Mikkel.
det eneste jeg mente var blot at folk jo skifter job engang imellem og det kunne jo ogs? ske for Warberg og s? er det jo ikke sikkert at de har en anden ildsj?l der kunne k?re arrangementerne videre.
Alle f?dselsdagene var jo ment som en indt?gtskilde til at f? folk i baren, ikke et velg?renheds arrangement. men lad os se om der snart kommer reklame for det.
mvh s?ren.
det eneste jeg mente var blot at folk jo skifter job engang imellem og det kunne jo ogs? ske for Warberg og s? er det jo ikke sikkert at de har en anden ildsj?l der kunne k?re arrangementerne videre.
Alle f?dselsdagene var jo ment som en indt?gtskilde til at f? folk i baren, ikke et velg?renheds arrangement. men lad os se om der snart kommer reklame for det.
mvh s?ren.