Brev fra Nikalaj Jensen

Forslag, kommentarer, ris, ros og røghatte til folkene bag www.kimschumacher.dk

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Brev fra Nikalaj Jensen

Indlæg af tjornov »

Hej Nikolaj.

Mange tak for dine p?ne ord. Hvis du har lyst til at deltage aktivt i forummet (https://forum.kimschumacher.dk) s? opret en bruger og lad mig vide navnet, s? jeg kan aktivere dig.

Mvh S?ren Tj?rnov

----- Original Message -----
From: Nikolaj Jensen
To: soren
Sent: Thursday, August 07, 2008 6:25 PM
Subject: Vedr. Kim schumacher, manden der aldrig gentager sig selv, manden der aldrig gentager sig selv..


Hey S?ren

Jeg er som Jer en stor fan af Kim Schumacher. Jeg er ganske vidst f?rst f?dt i 83, men min onkel som jeg har tilbragt meget af min barndom sammen med, havde nogle optagelser med KS p? b?nd. Dette var starten, p? min store interesse for for den lyh?rede legende.

Her troede jeg, at det kun var mig og min onkel der kunne huske gode gamle "techno tango mand", og s? finder man s?dan en kanon fed site som Jeres.

Jeg har n?rdet alle Jeres tekster igennem p? Jeres site, og jeg synes simpelthen, at i lige skal vide, hvor fedt jeg synes det er(!) Jeg har en stor respekt for det mesterv?rk i har beg?et med Jeres hjemmeside. :)

Tak for en kanon fed hjemmeside... Held og lykke med det fremover..!

Best regards...
D.J. Nikolaj Jensen

P.S. Hvis der er nogen der er villige til evt. at dele/bytte optagelser, kunne det da v?re fedt...?
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar