2008 Anno Horibilis

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

2008 Anno Horibilis

Indlæg af MikkelBreiler »

Det er ikke meget vi har lavet idag i dagens anledning.

Jeg p?t?nker at s?tte Indiana Jones and Temple of Doom p? DVD'en og se den p? min v?g, med min Sony projektor. Nu hvor det er blevet m?rkt nok. Fona havde de tre f?rste film til 70,-/stk, selvom de havde en boks med alle tre i special udgave til 200. Jeg bryder mig ikke meget om de flade indpakninger. Det er nok VHS-genet i mig, som ikke vil give slip p? at en film skal fylde i reolen ellers er det ikke en rigtig film ;)

Men om den var oversat af Kim Schumacher ved jeg ikke. Men det er s? ogs? det eneste 80'er agtige jeg laver idag.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Ja, sl?jt er det, at vi ikke engang har diskuteret at samles. Initiativ fra min side har der desv?rre ikke lige v?ret tid og overskud til. Jeg blev far igen den 15. maj. Det g?r heldigvis meget fint med sovning osv.

Karoline hedder hun. Her et billede fra da hun var 2 dage gammel. Hendes s?stres noget atypiske p?kl?dning skyldes, at det er den 17. maj, Norges nationaldag.

http://www.tjornov.dk/temp/IMG_0456_3.jpg

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Ja hvad med at satse p? et lille KS fest til dec som kompensation... 8)

PS: Stort tillykke til S?ren med datteren.. :D
Billede
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

(post udl?bet)
Senest rettet af Vedel 21-06-2008 15:50:54, rettet i alt 3 gange.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

HenningGrebo skrev:Ja hvad med at satse p? et lille KS fest til dec som kompensation... 8)
Den er jeg med p?. Kan hele julen. Har allerede bestilt plads p? b?den. Vi ankommer den 24. om morgenen og rejser hjem den 4. om eftermiddagen. Har ingen aftaler endnu ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
Senest rettet af tjornov 01-07-2008 16:42:36, rettet i alt 1 gang.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:
HenningGrebo skrev:Ja hvad med at satse p? et lille KS fest til dec som kompensation... 8)
Den er jeg med p?. Kan hele julen. Har allerede bestilt plads p? b?den. Vi ankommer den 24. om morgenen og rejser hjem den 4. om eftermiddagen. Har ingen aftaler endnu ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
S?' du booket!

Vi m? lave noget i juledagene. Skal nok se om jeg kan f? ryddet lidt op til den tid s? det kan blive i Kbh ellers kan Hyttel m?ske l?gge k?lder til. Jeg har om muligt n?sten ikke plads tilbage lige nu.

I den forbindelse: Jeg har en del audio udstyr i overskud, hvis der er nogen som mangler noget. Der er lidt af hvert.
- Et n?sten komplet Sony anl?g i seperate enheder - deriblandt nogle fra ES serien.
- 3 s?t flotte Jamo h?jttalere.
- Spoleb?ndoptagere, Tascam, Teac.
- Akai b?ndoptagere.
- en smule Technics, JVC, B&O og blandet....

-Mikkel
Besvar