Mens vi venter ...

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Mens vi venter ...

Indlæg af tjornov »

Er der nogen, der kan hj?lpe Peter Philipsen? Mvh S?ren Tj?rnov

- - -

Hej S?ren,

Jeg skriver til dig i h?b om at du kan svare p? et noget s?rpr?get sp?rgsm?l. Jeg var, som kn?gt, inde og medvirke i et TV program, som blev sendt direkte Juleaftens dag, der hed "Mens Vi Venter". Det var en flere timer lang udsendelse med mange forskellige indslag - blandt andet var Kim Schumacher der. Sagen er at jeg ikke kan huske hvilket ?r det var, og jeg ville pr?ve at lede efter b?ndet. Har du et bud p? hvorn?r det kunne v?re? Mit umiddelbare bud m? v?re f?r 1986.

Jeg kan is?r huske at Kim i en pause pjattede med nogle af os unger. Jeg m? tilst? at jeg ikke kan huske hvad han lavede i selve programmet.

H?ber du kan hj?lpe mig.

Mange hilsner,

Peter Philipsen
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Re: Mens vi venter ...

Indlæg af Vedel »

Jeg har set et program med Schumacher i DR den 24. december,
100% sikkert i 1988 eller 1989,
s? enten er det et af disse, eller ogs? har Kim medvirket i flere juleprogrammer.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jeg er fuldst?ndig blank. Husker intet af ovenst?ende.
mvh
s?ren grebo.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Kan godt huske "mens vi venter" men har ingen erindring om, at KS var med.

M?ske blev der produceret flere "mens vi venter" i 80'erne.

Den udsendelse som jeg svagt kan huske, havde ihvertfald deltagelse af J?rgen Clevin.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Det var noget quiz-noget, men ikke s? formelt som de quiz-programmer han ellers havde lavet. Han gav gaver v?k i eet v?k. Der skulle ingenting til, s? rakte han en gave til en eller anden. Er han for en gang skyld lidt uoplagt? Har han ikke forberedt sig rigtigt? Hvorfor langer han bare hele tiden gaver ud til den, som havde f?et et sp?rgsm?l? Rigtigt svar, forkert svar, t?vende svar, det gav altsammen gevinst med det samme!
Svar:
Han vidste for alvor hvad julen drejer sig om!
Men her var det mig, der ikke rigtigt fangede pointen f?r mange ?r senere...
Billede
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg snakkede med Jacob Nielsen i g?r. Han sad med den komplette liste af KS-tv-udsendelser fra DR.

Udsendelserne hed 'Op til jul' og blev sendt i december 1986. KS medvirkede i tre udsendelser.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Jeg snakkede med Jacob Nielsen i g?r. Han sad med den komplette liste af KS-tv-udsendelser fra DR.

Udsendelserne hed 'Op til jul' og blev sendt i december 1986. KS medvirkede i tre udsendelser.

Mvh S?ren Tj?rnov
Var det s? i disse at han havde den monolog hvor han sagde at hvis Jesus blev f?dt nu ville de tre vise m?nd tage en taxa eller noget i den retning?

Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

hvis Jesus blev f?dt nu ville de tre vise m?nd tage en taxa
hol?da helt fast. Brilliant Brilliant Brilliant
Den monolog vil jeg gerne h?re
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

GeorgeVedel skrev:
hvis Jesus blev f?dt nu ville de tre vise m?nd tage en taxa
hol?da helt fast. Brilliant Brilliant Brilliant
Den monolog vil jeg gerne h?re
N? ja Betlehem er vel ogs? blevet st?rre siden da. Hvis s? de st?r i et kvarter i udkanten, s? m? de vel bare tage en bybus eller lokalbanetog. Den mugliehd forel? jo ikke degang. Da kunne man allerh?jst tomle rundt med godtfolk. De viise m?nd fra ?sterland har givetvis vidst hvordan man kom frem i hine dage, idag ville de vel indl?se nogle frquent flyer miles og taget en taxa fra lufthavnen sp?rgsm?let er s? om de ville slippe igenne mtolden uden at skulle betale told for indf?relse af "myrra sk?r".

-Mikkel
Besvar