Studie 84, 9/1 1984 #7 Kurtis Blow - One-Two-Five (Mainstree

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Ulrich
Indlæg: 45
Tilmeldt: 23-06-2005 09:52:36
Geografisk sted: Thisted

Studie 84, 9/1 1984 #7 Kurtis Blow - One-Two-Five (Mainstree

Indlæg af Ulrich »

http://www.kimschumacher.dk/index.php?p ... 26bi%3D252

Der st?r f?lgende under denne udsendelse:
"Kurtis Blow One-Two-Five (Main Street, Harlem, USA) Ud fra hvad KS siger skulle man tro, at nummeret hedder "Party time". Men, nej .."

Jeg har ikke denne udsendelse, men er I sikre p? det ikke ER Party Time.
Han har da ihvertfald lavet et (Tr?ls - synes jeg) nummer med den titel, med noget pianov?rk og en masse der r?ber i baggrunden.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Ulrich.

Jeg har udsendelsen og har lige n?rlyttet den. Den er god nok efter min mening, det er mainstreet Harlem USA.
Party time spiller KS i udsendelsen 20.02.84. M?ske findes der flere versioner af Harlem som har forvirret dig.
Mvh
S?ren.Grebo
"Om ti �r er dette her de gode gamle dage som du vil savne. Nyd tiden" Citat : Kim Schumacher.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Vi havde faktisk nummeret st?ende i databasen i mange ?r under titlen 'Party time'. Og din beskrivelse af nummeret (piano, r?bende kor, generel lalleglad stemning) stemmer ogs? overens med nummeret. Men jeg mener alts?, at der var undertegnede, der rettede title for nogle ?r siden. Om det var p? opfordring fra en anden, det kan jeg ikke huske. Men titlen blev selvf?lgelig kontrolleret i den forbindelse.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Vi havde faktisk nummeret st?ende i databasen i mange ?r under titlen 'Party time'. Og din beskrivelse af nummeret (piano, r?bende kor, generel lalleglad stemning) stemmer ogs? overens med nummeret. Men jeg mener alts?, at der var undertegnede, der rettede title for nogle ?r siden. Om det var p? opfordring fra en anden, det kan jeg ikke huske. Men titlen blev selvf?lgelig kontrolleret i den forbindelse.

Mvh S?ren Tj?rnov
P? opsamlingsalbummet Best Of Kurtis Blow fra 1994 er One-Two-Five (Mainstreet, Harlem, USA) nummer 8 efter 7. Party Time.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har lige fjernet min kommentar fra kommentarfeltet. Jeg ved ikke, hvad jeg har t?nkt p?, da jeg skrev den kommentar. Jeg m? have blandet kommentaren til dette nummer sammen med kommentaren fra

http://kimschumacher.dk/ksinfo.php?sa=1 ... &bv=0&bi=3

, hvor han netop siger ' .. 'Party Time', selvf?lgelig, med Kurtis Blow'.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar