Studie 86, 16/6 1986 #2 Angel Chorus - Devil on my shoulder

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Studie 86, 16/6 1986 #2 Angel Chorus - Devil on my shoulder

Indlæg af Torben Pedersen »

Under kommentarer til dette nummer st?r/stod "Navnel?st re-edit fra (Razormaid Chapter 9")

http://www.kimschumacher.dk/index.php?p ... %26bi%3D68

Dette stemmer ikke, remixet er taget fra razormaid chapter R.5 - ligesom de andre razormaid remix Kim spiller i udsendelsen.

Razormaid chapter 9 indeholder ikke nogen remix med Angel Chorus.

Kim spiller dog ogs? noget for chapter 9 - men det er Data DJ/In blue...

Database opdateret.
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

OK. Godt at f? ryddet op. Denne gang er det dog ikke til Tyskland, at du kan sende lidt opm?rksomhed, men til Razormaid selv. Jeg har det direkte fra deres website.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Ok - det kan m?ske v?re en opsamlingscd de henviser til, i stil med den anden cd du k?bte?

M? snart tage mig sammen til at l?gge labels ind....

Mvh
Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Nej, det var direkte inde p? http://www.razormaid.com/html/customize ... tistAC.htm, skulle jeg mene. Men der st?r det rigtigt. I hvert fald nu. Jeg har ikke lige den cd, jeg fik lavet (Customize Series, ikke Select Series). Den ligger pakket ned. Skal flytte om 10 dage.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Re: Angel Chorus - Devil on my shoulder

Indlæg af tjornov »

Torben Pedersen skrev:Kim spiller dog ogs? noget for chapter 9 - men det er Data DJ/In blue...
Og hvad er titlen s? helt n?jagtigt p? det nummer? Hvad st?r der p? pladen? Er titlen, som du har skrevet ovenfor, eller er den 'In blue...DJ'?

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Re: Angel Chorus - Devil on my shoulder

Indlæg af Torben Pedersen »

tjornov skrev:
Og hvad er titlen s? helt n?jagtigt p? det nummer? Hvad st?r der p? pladen? Er titlen, som du har skrevet ovenfor, eller er den 'In blue...DJ'?
En skrivefejl fra min side - oplysning i databasen er den korrekte.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Angel Chorus - Devil on my shoulder

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:..... ligesom de andre razormaid remix Kim spiller i udsendelsen.

Razormaid chapter 9 indeholder ikke nogen remix med Angel Chorus.

Kim spiller dog ogs? noget for chapter 9 - men det er Data DJ/In blue...

Database opdateret.
Ahem... OK KS spiller alts? Razormaid udgaverne men Data DJ/In Blue findes p? en engelsk 12'' maxi fra dengang p? Proto Records. Den koster nul og niks til sammenligning.
Og s? undrer man sig jo over at det medley af to sange kommer ud p? b?de en non-Razormaid udgivelse og en Razormaid ugivelse. Hvad er det lige som g?r et Razormaid remix til net opet Razormaid remix? Skulle det ikke v?re at de mixer det selv og derp? har rettighederne til udgivelse? De er jo meget forhippet p? at man ikke s?lger deres sang p? nettet s? skulle de vel ogs? v?re lige s? strenge p? vinyl dengang. Eller hvad?

-Mikkel
Besvar