Studie 86, 16/6 1986 #11 Fou Gorki - Story Town

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Studie 86, 16/6 1986 #11 Fou Gorki - Story Town

Indlæg af Torben Pedersen »

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=0&bi=67

id af sang

Kunstner: Fou Gorki
Titel: Story town

Kim spiller en razormaid version taget fra chapter R.5

Pladeinfo opdateret

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

http://www.kimschumacher.dk/ksinfo.php? ... bv=0&bi=68

Flot. Det var ikke meget, han n?ede af det nummer. Jeg har f?r haft det p? discomusic.com med 100 % ingen reaktion...

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Jeg var s?dan set lidt heldig.

Havde tilf?ldgivis udsendelsen p? cd-afspilleren - samtidig med at jeg fik razormaid chapter R.5 ind af d?ren, en fr?k sag p? orange vinyl.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Kim er inde i en stime med razormaid i denne udsendelse.

Alphaville - Dance with me, er ikke som anf?rt a-siden p? den alm. maxi, men et razormaid remix taget fra chapter R.5

Pladeinfo opdateret.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

N?eh, det er den Razormail-udgivelse. Den var jeg meget t?t p? at k?be i Streetdance i sin tid - efter at have h?rt Alphaville-nummeret i Studie 86. Men da jeg fik at vide, at det var et Razormaid-remix, og at s?ttet kostede 699,- (eller var det kun 499,-?), s? bailede jeg ud.

Har i ?vrigt anskaffet det p?g?ldende remix fra Razormaid p? en Select Series-cd der kun kostede 14 dollar i forbindelse med deres 14 ?rs jubil?um!

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

tjornov skrev:N?eh, det er den Razormail-udgivelse. Den var jeg meget t?t p? at k?be i Streetdance i sin tid - efter at have h?rt Alphaville-nummeret i Studie 86. Men da jeg fik at vide, at det var et Razormaid-remix, og at s?ttet kostede 699,- (eller var det kun 499,-?), s? bailede jeg ud.
Prism?rket p? det forseglet s?t jeg fik ind af d?ren lyder p? $49.95 - s? det var prisen i staterne p? det tidspunkt i '86.
tjornov skrev: Har i ?vrigt anskaffet det p?g?ldende remix fra Razormaid p? en Select Series-cd der kun kostede 14 dollar i forbindelse med deres 14 ?rs jubil?um!
Ok, var da billigt, men jeg g?r mig ikke i cd'er. Har kun interesse i originalerne.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:..Ok, var da billigt, men jeg g?r mig ikke i cd'er. Har kun interesse i originalerne.

Torben
Det er per definition en original da det er dem selv som udgiver det. Men jeg kan godt forst? hvor du vil hen, det skal v?re det originale medie fra da sangen var ny.

-Mikkel
Besvar