Det arrangement d. 14 december lyder som noget jeg meget gerne vil deltage i, jeg kunne evt samle Mikkel og S?ren op p? vejen, hvis det ville hj?lpe.
Mvh
Lars Hyttel
Redaktør: www.kimschumacher.dk
Det lyder som en god ide. Hvad tid er du hjemme den dag?hyttel skrev:....samle Mikkel og S?ren op p? vejen, hvis det ville hj?lpe.
F?lles spisning er en god ide. Sidste ?r m?tte Grebo og undertegnede g? midt i Katrines s?t hvilket jeg var noget ked af, men var det ikke i hendes s?t s? var det jo et andet s?t.S?ren Grebo skrev:hej Hyttel.
det er godt husket, men kort fortalt, s? er vores k?bte lejlighed i R?dovre droppet, ikke af os men af bygherre. de kunne ikke f? de n?dvendige tilladelser. vi fik s? mulighed for at leje en 3-v?r i NV med eget bad og toilet, s? der sidder vi forel?big til vi bestemmer os for noget andet k?b.
i styrer helt selv om i vil komme forbi mig eller vi m?des derinde. Men jeg synes da at vi skulle spise et eller andet sted f?rst, selvf?lgelig afh?ngig af hvad tid i er klar.
vi h?rs.
mvh
s?ren.
Jeg har p? papiret fri klokken 14:54, hvordan det reelt er den dag ved jeg ikke jeg skal starte p? et omdelingsjob som g?r igang 2/1 2007 men er ansat pr 1/12 2006 s? den m?ned g?r med jeg-ved-ikke-lige-hvad.hyttel skrev:Jeg regner med at have fri kl. 15, forh?bentlig f?r, det arbejder jeg lige p?
Rigtigt ?rgeligt. Rigtigt Rigtigt Rigtigt ?rgeligt men s? m? du jo b?de m?de os om eftermiddagen OG arbejde p? f? din chef til at v?lge en anden aften i ugen. Eller f? din chef og de ?vrige supervisors ti lat komme medS?ren Grebo skrev:Hej Hyttel og Mikkel.
Jeg har desv?rre f?et et problem med den 14 december.
Min chef har indkaldt til et aftenm?de hos ham privat.
Nu respektere jeg mine allerede indg?et aftaler meget h?jt, men m? jo desv?rre ogs? priotere arbejde frem for forn?jelse. Det er et m?de for kun ham og supervisor herinde.
Aftenm?det er fra ca. kl. 19.00-23. og det er jo lige midt i det hele.
Men jeg t?nkte p? om i har fundet ud af hvorn?r i er klar for s? kunne jeg godt m?des med jer om eftermiddagen?
hvad siger i guys.
mvh
s?ren.
Min mobil er her:hyttel skrev:Hej S?ren
her er mit mobil nr. 2858 9421
Mvh
Lars
Gl?der mig til vi ses
Mylius' s?t er godkendt, b?de af mig og publikum i ?vrigt og han fik applaus ogs? jeg vidste ikke havd han ville diske op med og jeg ville heller ikke lave mig nogen forventning. Med forventning var der ihvertfald een som spillede Let Me Go med Heaven 17 inden jeg tog derfra 22:45, og det var Carsten Jacobsen - en gl. ven af Peter Warberg - men han sn?d os og spillede LP versionen, jeg s? da han cuede den op, og han ville ikke l?ne min maxi som jeg havde taget medGeorgeVedel skrev:Det er et interessant arrangement.
Is?r J?rgen Mylius? s?t ville jeg l?gge m?rke til.
Han har nemlig, tro det eller ej, spillet n?jagtigt den samme rolle som Kim Schumacher i DR. Men hvor Kim var p? banen i 1982-90, s? var det udelukkende J?rgen Mylius i 1970. Han ved mere om, hvordan Kim Schumacher har st?et overfor sit publicum og resten af Danmark end formodentlig nogen af de andre.
Om han s? ogs? er den der spiller det bedste house-disco, det er jo s? et andet sp?rgsm?l.
Men han var den der spillede det bedste Deep Purple, Led Zeppelin og Black Sabbath i 1970, for der var nemlig ingen andre, der spillede dette.
Mylius og Schumacher fangede begge en genre medens den var interessant, og f?r den blev efterlignet af, typisk, danske banks, ?h, jeg mener danske "bands".
Jeg lod kameraet optage lyden fra bordet vi sad ved s? jeg m? se om jeg ikke kan f? gaflet lyden over. Jeg havde kameraet k?rende under b?de Mylles og Warbergs sets. 21:30-22:30. det var det sidste jeg optog inden jeg skulle hjem 22:45.SLL skrev:Uha, J?rgen De Mylius som 80er DJ, det ville jeg gerne ha' h?rt. Var det med speak og det hele?
Hvad blev der ellers spillet, nogen fede skiver? Det kunne v?re fedt, hvis der var lavet playlister til deres s?t.
Mvh. SLL
Nice Mikkel, det ville jeg meget gerne se/h?re. Eventuelt m?ske en kopi hvis de kunne lade sig g?re?MikkelBreiler skrev:Jeg lod kameraet optage lyden fra bordet vi sad ved s? jeg m? se om jeg ikke kan f? gaflet lyden over. Jeg havde kameraet k?rende under b?de Mylles og Warbergs sets. 21:30-22:30. det var det sidste jeg optog inden jeg skulle hjem 22:45.SLL skrev:Uha, J?rgen De Mylius som 80er DJ, det ville jeg gerne ha' h?rt. Var det med speak og det hele?
Hvad blev der ellers spillet, nogen fede skiver? Det kunne v?re fedt, hvis der var lavet playlister til deres s?t.
Mvh. SLL
-Mikkel
Jeg har overf?rt lydenSLL skrev:Det er bare ok Breiler, vi ser tiden an.
SLL