2006 Decemberm?de

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

2006 Decemberm?de

Indlæg af MikkelBreiler »

Datoforslag?

Aktivitetsforslag?


Jeg er ?ben mht datoer, omend jeg har fast arbejde p? det tidspunkt s? er weekenderne min egen tid.

Aktiviteter vi kan lave er for eksempel at se den udstilling om DJ's som Master Fatman har stablet p? benene. Den l?ber fra oktober til Januar s? vidt jeg husker. Jeg finder lige noget skriv om den. Den er meget i ?jet for folk som os. S? vidt jeg husker er det i city n?r H.C. Andersen, med entre p? 40 kroner. S? det vil jo v?re passende at indtage noget spiseligt i Kj?venhavnstrup ogs?.

-Mikkel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jeg er med p? nedenn?vnte dato.

datoforslag 10 december.

Hvis det bliver 3 december er jeg f?rst klar 16.30.

Glimrende forslag med en tur ind til k?benhavnstrup.

mvh
S?ren Grebo.
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Er det et must at det er en S?ndag :?:
Hvis jeg skal n? at komme med denne gang s? er S?ndag en skidt dag for mig.

St?r den stadigv?k p? vinyl-quiz hos Breiler eller har udstyr + vinyl overtaget lejligheden helt :?:

mvh.
Stoltenborg
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

n?, det kunne s?m?nd ogs? v?re en l?rdag, men jeg tror bare at vi altid har kunne samle flere en s?ndag, da det jo ikke er en druk/bytur vi skal p?. Men l?rdag er fint for mig ogs?.

mvh
s?ren.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg melder ogs? fra - med mindre det bliver flyttet til mellem jul og nyt?r!
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Jeg melder ogs? fra - med mindre det bliver flyttet til mellem jul og nyt?r!
Du kan jo give os nogle datoer mellem jul og nyt?r som du er ?ben overfor og s? kan vi se om ikke det kan lade sig g?re at samle nogle stykker.
Det er altid hyggeligt men ikke nemt n?r du bor i udlandet, og n?r du s?ledes er i landet i den tid er det dumt ikke ogs? at benyte lejligheden til at ses i forbindelse med KSm?de.

Af erfaring er det ikke alle som kan i julefrokosts?sonen og du l?gger op til at det holdes efter juleaften er der m?ske lidt st?rre interesse for at dukke op efter 24/12.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

P? nuv?rende tidspunkt har jeg ingen aftaler mellem jul og nyt?r...
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: 2006 Decemberm?de

Indlæg af MikkelBreiler »

MikkelBreiler skrev:..
Aktivitetsforslag?
..
Aktiviteter vi kan lave er for eksempel at se den udstilling om DJ's som Master Fatman har stablet p? benene. Den l?ber fra oktober til Januar s? vidt jeg husker. Jeg finder lige noget skriv om den. ...
http://www.ddc.dk/presse/DDC/at_the_turntables_presse

Det er p? Dansk Design Center. Master Fatman har lavet udstillingen og udstillingsteksterne er af Katrine Ring.

-Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Jeg melder ogs? fra - med mindre det bliver flyttet til mellem jul og nyt?r!
OK datoer imellem jul og nyt?r:
Onsdag 27
Torsdag 28
Fredag 29
L?rdag 30

Umiddelbart er jeg mest for fredag eller l?rdag.

Ellers m? vi flytte det til januar indne d. 9 jhvor udstillingen slutter. Men s? er det uden Tj?rnov.

Det var lidt sv?rt at h?re over musikken men, Katrine ring fortalte i?vrigt at hun er involveret i den udstilling.

-Mikkel
Besvar