Alexander Robotnick den 24 .november

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Alexander Robotnick den 24 .november

Indlæg af tjornov »

D'herrer.

I har ikke levet forg?ves. Alexander Robotnick lander med UFO direkte fra Italiens ensomme solstrejf... Og jeg m? lige have min funk-indspr?jtning igen. Spred balderne. Klap ?rene ud...

SHIT, FUCK, FUCK, ROBOTNICK IS COMING!

The Godfather of Electro
Klub Pulp proudly presents a living legend on its opening night: Alexander Robotnick ? an Italian maestro of italo-disco and the Godfather of electro.

Since the early 1980?s he has influenced the outcome of club music but the music of Maurizio Dami?s moniker is far from museum material. Kenneth Bager ? respected DJ, host of Danish National Radio?s weekly club update P3 Klub, and label boss of Music For Dreams ? is still fascinated by the beats of Robotnick:

?I have played his music for more than 20 years.?

Now, after all these years, he will finally arrive in Copenhagen for the first time ever. He has evolved with history, history has evolved with him, and Robotnick will present an exclusive one-man live show of keyboards, sing-along, electro, and acid house for the floor. Expect tight dance floor control.

Main Room
Alexander Robotnick LIVE! (Italy/Cr?me)
Djuna Barnes (Dunst/Suicide Overkill)
Kobbe (Electronics/Pulp)

Bar Area
The bar will be bass heavy with dub-step and a get-together of surprises. The electro expert Inspector Scratch and Klub Pulp?s Psi-Mono will greet you with their energetic rhythms.

Friday November 24 @ Culture Box / Kronprinsessegade 54 / Copenhagen K [ Map ]

Time: 23-05

Entrance: 70,- DKK. No presale, come early!
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hvis nogen gerne vil med kan de sende deres ekstatiske svar til mig. S? skal jeg sende dem videre. Mvh Tj?rnov

- - -

Hej igen.

Som de ?gte Schumacher-fans I er, h?ber jeg I vil fremsende de gode nyheder til elektro-kollegerne: Robotnick g?ster landet for f?rste gang. Nogensinde. Og jeg kvitterer gerne jer to med en plads p? g?stelisten, hvis I kan fremsende det mest ekstastiske svar pr. mail til mig.

De bedste hilsener.

/Jakob Bagterp aka. DJ Kobbe

Gigs
18/11 Rust
24/11 Klub Pulp @ Culture Box w/ Alexander Robotnick + Inspector + Djuna Barnes
09/12 Stereobar w/ Martin Decara (3rd Floor Records)
16/12 Electronics Birthday Party @ CB w/ daniel.fx (Trenton) + MHM One (Kill Your Telly)
31/12 New Year's Eve Mega Rave @ Culture Box
25/01 Nadsat
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Ingen, der vil ind og se Robotnick?
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jeg kan kun komme i tanke om et hit med robotnik og det var godt, men ikke s? godt at jeg vil bruge en aften p? det. :-)

Takker dog ydmygst for tilbuddet.
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

N?h - jeg m? ogs? tilst? at det ikke liiiiige flytter det store.

Men h?ber da - at dem som m?der frem f?r en god aften.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Ingen, der vil ind og se Robotnick?
Det var min s?ster f?dselsdag 24/11 s?e..

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Ciao S?ren.

Tak for at I gjorde det. Festen var mindev?rdig. Mange mennesker -- faktisk mange unge -- til at s?tte liv i dansegulvet og Maurizio (aka. Alexander Robotnick) var en glad 53-?rig, der har musikken t?t p? hjertet og form?r at sprede gl?de. L'amour!

Faktisk n?ede han ogs? at optage et radioprogram, mens han var her. Det kan hentes p? bedste podcast-vis her:

http://www.tweakfm.com/

Igen, tak for hj?lpen. :-)
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Besvar