!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indlæg af Vedel »

det er VISTNOK blevet tid til et stykke musik!

Billede

g? lige ind p?

http://www.discostyle.com/nu_disco_top_ ... _2006.html

og klik p? h?retelefonen
ud for "Pretend (Beatcult remix)" med Emmanuel feat. Nate James

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HOLD DA HELT FAST
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Senest rettet af Vedel 16-09-2006 10:40:54, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Jeg g?r ud fra som en selvf?lge, at alle, der ser dette, har deres computer stukket i et ultra-high-end Sony 160w stereoanl?g til 50.000kr., eller tilsv., ligesom jeg har, fordi lyden, som den ligger p? denne fil, kan jo ikke spilles som den er. Den skal l?ftes op i diskant-siden af equalizeren, og ligeledes skal der lidt rumklang til.
De andre sange p? siden er det ikke s?dan med, men det er alts? denne her sang, som jeg ville g?re opm?rksom p?.

Billede
Senest rettet af Vedel 03-10-2006 15:39:45, rettet i alt 1 gang.
BilledeBilledeBillede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Hvad laver Kim p? r?dhuspladsen foran den h?slige buscentral?

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Javel,
S? du er ogs? p? det hold,
jeg h?rer til de f?, der holder p? at alt andet omkring dette praktfulde bygningsv?rk burde rages ned for derefter at blive opf?rt igen i samme stil som terminalen, det var (vitterligt) det Kbh som jeg ville synes var p?nt, men du er ikke den f?rste, der har sagt noget andet til/om dette.
S? jeg v?lger downtown Chicago.
DET ved man hvad er.

Billede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

GeorgeVedel skrev:Javel,
S? du er ogs? p? det hold,
Jeg er meget konservativ og specielt n?r det g?lder steder i kbh som jeg benytter som reference til at bev?ge mig rundt. N?r det ikke er hver dag jeg er der er det rart om det ligner sig selv og det ikke bare er de samme peruvianske panfl?jtef?rere men at bygningerne ogs? ser ud som de plejer.
jeg h?rer til de f?, der holder p? at alt andet omkring dette praktfulde bygningsv?rk burde rages ned for derefter at blive opf?rt igen i samme stil som terminalen, det var (vitterligt) det Kbh som jeg ville synes var p?nt, men du er ikke den f?rste, der har sagt noget andet til/om dette.
S? jeg v?lger downtown Chicago.
DET ved man hvad er.
Arh men det var mest fordi Kim jo arbejde som freelance for B.T. som er en del af Berlingske som ligger lige til h?jre for motivet, og der havde du bare f?et Kim tilat posere foran den sorte klods. ingen tvivl om at Kim nok ville have synes om forandring p? R?dhuspladsen men jeg tvivlier p? om han synes den sorte kasse er p?n i den sammenh?ng, n?r man du selv er inde p? ikke river alt andet ned og for R?dhuspladsen til at ligne Chicago. Det m? gerne v?re s?dan at turister kommer hjem fra Kbh med billeder af Kbh og ikke blot en kopi af en anden storby.
Desuden er der et rimeligt flot r?dhus den i anden retning og heller ikke der fik du Kim til at posere ;)

-Mikkel
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

MikkelBreiler skrev:panfl?jtef?rere
Jeg har altid g?et og troet at det var jyder p? udflugt der gav penge til disse panfl?jtere. jeg har ikke noget imod dem, men jeg leder dog efter noget bedre musik.
jeg m? have taget ganske meget fejl, for i denne sommer har de faktisk fors?gt sig her i Skagen, og det gik mildt sagt ikke.
den f?rste dag kunne de lige akkurat f? lidt str?m fra en enkelt t?jhandler p? str?get,
men allerede n?ste dag var der ingen der ville give dem str?m (eller s?lge eller hvordan de nu g?r dette)
s? brugte de en lille benzin-motor til at generere str?m med, og heller ikke dette faldt i Skagens smag.
S? alt i alt ?ndrere jeg mit synspunkt.
Panfl?jterne i Kbh lever nok ikke alligevel af Jyder p? udflugt, som jeg troede. Jeg er herefter ikke kvalificeret til at g?tte pr?cis hvilket market de cater til. Jeg kan kun sige, at jeg har ikke noget imod dem, de er da meget gode, men visse ting fra Street dance var bedre,
Jeg kan ikke helt g?tte p? din formulering om det fremg?r at du tror at jeg har fotograferet billedet.
Jeg ville gerne havde haft m?dt Kim s?dan et sted s?dan en dag, men det konkrete foto har jeg bare fundet et tilf?ldigt sted her p? www,
jeg har alts? ikke nogen relation til dette specielle foto andet end at motivet er centralt for forumet her.
Jeg ville rive alt ned indenfor en radius af mange km, og genopf?re det i stil (sync) med terminalen. Alt, verbal all, incl. r?dhuset. og s? skulle alt indenfor en radius af 1 km fra terminalen v?re str?g, ligesom Frederiksberggade, Amagertorv, Nygade og dem er det i dag.
Terminalen kunne jo s? bruges som info-point,
som den jo ogs? til en hvis grad allerede er lidt nu.
Billede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

GeorgeVedel skrev:Jeg kan ikke helt g?tte p? din formulering om det fremg?r at du tror at jeg har fotograferet billedet.
Det har du ikke, Kim er fra det billede med aben p? skulderen, og billedet af terminalen vidste jeg ikke hvor du havde fra.
Jeg ville gerne havde haft m?dt Kim s?dan et sted s?dan en dag, men det konkrete foto har jeg bare fundet et tilf?ldigt sted her p? www,
jeg har alts? ikke nogen relation til dette specielle foto andet end at motivet er centralt for forumet her.
Jeg ville rive alt ned indenfor en radius af mange km, og genopf?re det i stil (sync) med terminalen. Alt, verbal all, incl. r?dhuset. og s? skulle alt indenfor en radius af 1 km fra terminalen v?re str?g, ligesom Frederiksberggade, Amagertorv, Nygade og dem er det i dag.
Terminalen kunne jo s? bruges som info-point,
som den jo ogs? til en hvis grad allerede er lidt nu.
Tjae, jeg er nok ikke s? hungrende efter at laveom n?r det ike er mig som skal g? og se p? det her dag.
Det b?r de som bor der nu hellere tage stilling til. :)

-Mikkel
Besvar