Robotico rejecto

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Robotico rejecto

Indlæg af Vedel »

er det virkelig rigtigt, at der var 23 simultane bes?gende her on 19-08-2006 01:32:13, s?dan midt om natten lige pludseligt.?
Er det robotter eller hvad?

2.
s?dan et forum som det her,
hvordan f?r man s?dan et over p? sin egen www-side.
er det noget man downloader et sted, eller hvordan har sch.dk skaffet det til veje?
BilledeBilledeBillede
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

23! Den gamle rekord var 7. En p?nt for?gelse. Ja, det er nok robotter. Eventuelt blot en enkelt robot, der arbejder fra flere IP-numre.

I ?vrigt har jeg ogs? selv bem?rket, at der n?sten altid er to bes?gende. Mig selv og en anden (anonym). Det var f?rst her for et par uger siden at jeg pr?vede at v?re alene. Enten er der der noget, som h?nger i t?lleren, eller ogs? er der konstant en robot 'p? tur'.

Et system som dette - http://www.phpbb.com/ - er s? vidt jeg ved gratis. Det k?rer p? en Linux-maskine hos Tom i Aalborg. Det kr?ver ud over Linux, at der som minimum er installeret programmeringssproget php og databasen MySQL. Og en eller anden web-server, sandsynligvis Apache.

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Linux er helt cool - men det kan ogs? k?re p? Windows :D
Billede
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Det er et ganske h?derligt stykke software, jeg har set det n?sten mage til p? et par andre www-sites, og det fungerer ganske up?klageligt.
F?lles for alle er dog at n?r man har et v?sentligt point eller p? anden m?de bliver grebet af debatten, s? st?r man straks overfor den problemstilling, at der er for lidt trafik p? forumet, og det uanset om det er et Dansk, Engelsk, eller Amerikansk forum.
Her p? Sch.dk ville man gerne have, at der var en 25-50 ekstra af Tjornov, H. Grebo; S. Grebo, Breiler, SLL, Amdi m.fl., men der er jo kun en af hver.
Men det er selvf?lgeligt en bi-ting, n?r man dr?ner rundt p? 250 mere eller mindre faste www-sites foruden alt det andet end www
Senest rettet af Vedel 28-08-2006 10:15:52, rettet i alt 1 gang.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Er du regelm?ssig bruger af www.discomusic.com? Hvis ikke, s? tror jeg, at en del af dit behov vil kunne blive d?kke ved at v?re det .. ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

tjornov skrev:Er du regelm?ssig bruger af www.discomusic.com?
(jeg forvekslede det lige f?rst med discomuseum.com, hvilket er den af alle disco-sites?ene, jeg har f?et mest ud af)

Ja, det er jeg,. Det site er s?rdeles overbevisende. , thanx f tip (as to leur forum)
BilledeBilledeBillede
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hvilke fora h?nger du ellers ud i? Du n?vnte p? et tidspunkt '.. dem i Frankrig' da vi snakkede Chic et al.
'Jeg ved godt, det har været en hård dag i skolen med timer i sugemærkning og metalsløjd.. '.
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

Det er, simpelthen, alt hvad der kan krybe eller g?, og som har relation til denne giutarist:

http://www.chictribute.com/video/sidor/nrfr2.html
Senest rettet af Vedel 04-09-2006 08:14:10, rettet i alt 1 gang.
Besvar