Tilmelding til KS-samling 11. juni 2006

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Tilmelding til KS-samling 11. juni 2006

Indlæg af tjornov »

I anledning af Kim Schumachers d?dsdag den 12. juni (det var 1990) m?des vi s?ndag den 11. juni for at l?gge en buket p? graven.

Vi m?des p? parkeringspladsen foran S?ller?d Kirkegaard kl. 16 og g?r i samlet flok til graven.

Tilmeld dig ved at svare her. Meld ogs? gerne afbud, hvis du ikke kan. S? slipper du for, at vi rykker dig for svar.

Traditionen tro vil der nok v?re et nachspiel til denne aktivitet. Program f?lger .. ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
Senest rettet af tjornov 28-05-2006 13:38:06, rettet i alt 1 gang.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Tilmeldinger:
- S?ren Grebo
- S?ren Tj?rnov

M?ske
- Henning Grebo

Frameldinger:
- SLL
- Brian Stoltenborg
- Torben Pedersen
Senest rettet af tjornov 28-05-2006 21:59:23, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Tilmelding til KS-samling 11. juni 2006

Indlæg af MikkelBreiler »

Jeg regner med at komme. hvordan ved jeg ikke men vi finder vel ud af noget.

Mht Nachspiel er jeg ?ben for aktiviteter, men jeg skal overtales meget for at det skalv?re hos mig. P.t. er det nok kun Jacob og m?ske Tj?rnov som kan forst? at her *egentligt* ikke er plads til noget - det m? i s? tilf?lde v?re en mere eller mindre st?ende forsamling.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Re: Tilmelding til KS-samling 11. juni 2006

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:Mht Nachspiel er jeg ?ben for aktiviteter, men jeg skal overtales meget for at det skalv?re hos mig. P.t. er det nok kun Jacob og m?ske Tj?rnov som kan forst? at her *egentligt* ikke er plads til noget - det m? i s? tilf?lde v?re en mere eller mindre st?ende forsamling.-Mikkel
Mikkel, dit hjem er et analogt tempel! Der er hyggeligt at v?re og det er en oplevelse af de store at se s? mange b?ndoptagere og udstyr samlet p? et sted.

Jeg vil hellere st? op en hel aften hos dig end v?re andre steder ... og jeg mener det!

Mvh S?ren Tj?rnov

PS: Stadig med forbehold for, at jeg kan komme. Jeg ved ikke helt, om jeg kan f? jenterne 'afsat' efter kirkeg?rden (hvor jeg har f?et lov til at komme!!!!).
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

S?ren T har ret - jeg st?r ogs? gerne op !
Billede
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

jeg kan sidde p? altanen og ryge :lol:
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Tilmelding til KS-samling 11. juni 2006

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Mikkel, dit hjem er et analogt tempel! Der er hyggeligt at v?re og det er en oplevelse af de store at se s? mange b?ndoptagere og udstyr samlet p? et sted.

Jeg vil hellere st? op en hel aften hos dig end v?re andre steder ... og jeg mener det!

Mvh S?ren Tj?rnov

PS: Stadig med forbehold for, at jeg kan komme. Jeg ved ikke helt, om jeg kan f? jenterne 'afsat' efter kirkeg?rden (hvor jeg har f?et lov til at komme!!!!).
Mange tak for roserne. Ja, min lejlighed er ikke b?rnevenlig. Aaaaaaalt for mange knapper. Og der er bestemt ingen pusleplads.

Jeg er ellers begyndt at overveje at tage stilling' til noget at det jeg har og rydde ud i k?lderen, bare en eller to kvadratmeter plads dernede ville give 1-2 kvadratmeter plads i lejligheden. Og jeg er ved at l?gge planer for at fjerne de restaurerede apparater jeg ikke bruger og s?tte dem i k?lderen, og ogs? stille de som skal restaureres seenre derned. Men der er ingen plads dernede lige nu.

Jeg smed en spoleb?ndoptager ud af k?ldererummet her til aften. En Philips 7'' med intakt l?g. pga jeg ikke har en ny rem til den og det er for d?rligt et apparat at til at ofre det et nyt koster.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jacob Nielsen kommer. Han tager en gammel klassekammerat, der ogs? optog KS i sin tid, og vist har t?t p? lige s? meget som Jacob, med. Jeg ved ikke lige hvad han hedder. Men Jacob har helt sikkert omtalt ham tidligere.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Jacob Nielsen kommer. Han tager en gammel klassekammerat, der ogs? optog KS i sin tid, og vist har t?t p? lige s? meget som Jacob, med. Jeg ved ikke lige hvad han hedder. Men Jacob har helt sikkert omtalt ham tidligere.
Ja hvis ikke det er Vinyl-Morten, han jeg l?nte plader og k?bte dem af senere ?s er det en ny en for os alle.

Jeg er g?et igang med at finde ud af at flytte ting rundt s? her er plads. Men med min ryg bliver det ikke til s? meget.

-Mikkel
Steentoft
Indlæg: 81
Tilmeldt: 15-09-2003 14:51:49
Geografisk sted: Svendborg

Re: Tilmelding til KS-samling 11. juni 2006

Indlæg af Steentoft »

Hej

Jeg m? desv?rre melde fra til S?ller?d / Mikkels hyggelige teknikrum p? s?ndag. :-)(

Mvh S?ren Steentoft
tjornov skrev:I anledning af Kim Schumachers d?dsdag den 12. juni (det var 1990) m?des vi s?ndag den 11. juni for at l?gge en buket p? graven.

Vi m?des p? parkeringspladsen foran S?ller?d Kirkegaard kl. 16 og g?r i samlet flok til graven.

Tilmeld dig ved at svare her. Meld ogs? gerne afbud, hvis du ikke kan. S? slipper du for, at vi rykker dig for svar.

Traditionen tro vil der nok v?re et nachspiel til denne aktivitet. Program f?lger .. ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Jeg m? desv?rre ogs? melde fra - men regner med at v?re klar til dec :lol:
Billede
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hey.
Hvem er med?
ok, vi m?des alts? bare foran S?ller?d kirkeg?rd kl. 16.00. Er der nogen jeg kan m?des med f?r og k?re med eller er der nogen som kan samle mig op p? en station?

mvh
S?ren Grebo.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

s? har jeg f?et lagt mobilbilleder og mobilvideoer ind p? pcen fra m?de 11 juni, hvor vi var s? heldige at m?de Kim Schumachers 80-?rige mor og hendes mand Ewald.. Hvem vil have dem tilsendt? send mailadresse og jeg sender billeder og m?ske video hvis jeg kan.

mvh
s?ren.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

S?ren Grebo skrev:s? har jeg f?et lagt mobilbilleder og mobilvideoer ind p? pcen fra m?de 11 juni, hvor vi var s? heldige at m?de Kim Schumachers 80-?rige mor og hendes mand Ewald.. Hvem vil have dem tilsendt? send mailadresse og jeg sender billeder og m?ske video hvis jeg kan.

mvh
s?ren.
Jeg modtager gerne. Mvh S?ren Tj?rnov - soren@tjornov.dk
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

S?ren Grebo skrev:s? har jeg f?et lagt mobilbilleder og mobilvideoer ind p? pcen fra m?de 11 juni, hvor vi var s? heldige at m?de Kim Schumachers 80-?rige mor og hendes mand Ewald.. Hvem vil have dem tilsendt? send mailadresse og jeg sender billeder og m?ske video hvis jeg kan.

mvh
s?ren.
her

-Mikkel
Besvar