n?ste KS samling 11 juni??

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Låst
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

n?ste KS samling 11 juni??

Indlæg af Soren Grebo »

Hey.
Vi n?rmer os n?ste traditionelle KS samling. Nemlig KS d?dsdag den 12 juni. Da det er en mandag foresl?r jeg s?ndag den 11 juni. Hvis man alts? kan l?gge en krans dagen f?r???
Vi starter som s?dvanligt dagen med at k?re til S?ller?d kirkeg?rd og l?gge omtalte krans, derefter skal vi finde et sted at v?re 3-4 timer. Mikkel har givet udtryk for at han ikke har plads mere, er der nogen i kbhs omr?det som vil l?gge lejlighed til eller alternativt m? vi v?lge en hyggelig restaurent hvor vi kan v?re et par timer. Vi f?r s? ikke mulighed for at gennemlytte eller quizze musikmateriale.
Nogen forslag eller nogen som kan tage ansvaret for at planl?gge denne lille events?? og hvem vil deltage??
mvh
s?ren grebo.
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Jeg melder indtil videre fra p? datoen.

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg er faktisk i DK den 11. juni. Hvorvidt jeg har mulighed for at komme skal jeg se at f? afklaret. Hvis det bliver, s? bliver det kun til turen p? kirkeg?rden. Og jeg vil nok have b?rn med. Jeg vender tilbage.

Mvh S?ren Tj?rnov
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Det er vist her, at vores kontaktliste fra tidligere skal aktiveres. Jeg sender e-mail til at for at sikre, at de har v?ret forbi forummet og skrive, om de kommer/ikke kommer.

Jeg opretter ogs? et nyt indl?g 'Tilmelding til KS-samling 11. juni'. S? kan man svare der i stedet for i dette indl?g, hvor vi s? kan afklare dato og afterparty.

En sidste detalje: Skal vi invitere andre, end dem, der st?r p? vores over inderkredsen? Vi er jo l?bende i kontakt med flere personer. Skulle vi i det mindste ikke invitere dem til at v?re med p? kirkeg?rden?

Apropos kirkeg?rd, skal vi s? ikke sige kl. 16? Stadig med forhold for, at jeg kommer. Men i forh?bning om, at jeg kommer, har jeg intet imod at arrangere det.

Mvh S?ren Tj?rnov
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Min bror stillede et intressant sp?rgsm?l - kan man l?gge kransen dagen f?r ?

N? men hvis jeg er i KBH p? den dato s? er jeg frisk - og ja jeg syntes godt vi kunne udvide kredsen og invitere andre aktive og intresseret...
Billede
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Ja, det synes jeg bestemt, at vi skal g?re. Det er i hvert fald det, jeg er g?et ud fra.

Mvh S?ren Tj?rnov
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

tjornov skrev:Det er vist her, at vores kontaktliste fra tidligere skal aktiveres. Jeg sender e-mail til at for at sikre, at de har v?ret forbi forummet og skrive, om de kommer/ikke kommer.
Jeg noterer mig f?lgende navne fra den gamle kontaktliste:

S?ren Tj?rnov
S?ren Grebo
Steen Larsen (SLL)
Tom Iversen
Henning Grebo
Mikkel Breiler
Frank Schow
S?ren Steentoft
Brian Stoltenborg
Torben Pedersen
Jacob Nielsen

Derudover b?r Lars Hyttel ogs? f? en indbydelse. Men hvad med alle andre? Jeg kunne hurtigt l?be alle mails igennem og ogs? brugere i dette forum og sende en invitation til bes?g p? kirkeg?rden s?ndag den 11. juni kl. 16.

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Derudover b?r Lars Hyttel ogs? f? en indbydelse. Men hvad med alle andre? Jeg kunne hurtigt l?be alle mails igennem og ogs? brugere i dette forum og sende en invitation til bes?g p? kirkeg?rden s?ndag den 11. juni kl. 16.
Jeg har ikke noget imod det.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

tjornov skrev:Men hvad med alle andre? Jeg kunne hurtigt l?be alle mails igennem og ogs? brugere i dette forum og sende en invitation til bes?g p? kirkeg?rden s?ndag den 11. juni kl. 16.
Jeg har sendt indbydelser til f?lgende:

- Torben G. Kappe, manden der identificere den f?rste KS-udsendelse
- Ole Stauning, en fyr jeg har udvekslet udsendelser med

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:
tjornov skrev:Men hvad med alle andre? Jeg kunne hurtigt l?be alle mails igennem og ogs? brugere i dette forum og sende en invitation til bes?g p? kirkeg?rden s?ndag den 11. juni kl. 16.
Jeg har sendt indbydelser til f?lgende:

- Torben G. Kappe, manden der identificere den f?rste KS-udsendelse
- Ole Stauning, en fyr jeg har udvekslet udsendelser med

Mvh S?ren Tj?rnov
Lars Hytte log jeg har den aftale at han er p? arbejde i weekenden og ringer til mig p? mobilos for at h?re hvor vi er og hvad vi laver, er vi hos mig i Ballerup er der bagefter nemmere for ham at n? hjem til Sm?rum.

-Mikkel, aaaaaaaaaaaaaaaaaargh .. plads! N? der er lidt plads p? terassen, det skal bare ikke regne - hvilket det plejer at g?re meget 12.6 s? 11.6 m? godt v?re t?r.
Låst