Vietnam-udsendelsen k?rer lige nu p? Gyldne Genh?r

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
normann
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17-03-2006 18:23:13

Vietnam-udsendelsen k?rer lige nu p? Gyldne Genh?r

Indlæg af normann »

Der m? v?re tale om udsendelsen: "Ukendt - Ukendt - Der er registreret speaks for denne udsendelse - Handler om vietnamkrigen. Korrekt dato og titel ikke kendt. Kan have v?ret et indslag i Fredags?bent. Kun 12:42 minutter af udsendelsen kendt. "

Den k?rer lige nu p? Gyldne Genh?r og b?ndes af undertegnede.
normann
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17-03-2006 18:23:13

Indlæg af normann »

Ok, der var egentlig ikke noget nyt i forhold til hvad der allerede er skrevet om udsendelsen. De komplette udgaver af "We shall overcome" og "Goodnight Saigon" blev spillet, hvilket fik udsendelsen til at vare ca. 18 minutter, men der var ikke noget nyt speak.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Wauv! Og nej, hvor er det ?rgelig, at jeg ikke fik b?ndet udsendelsen.

Lad mig lige h?re, hvordan kan det v?re, at du kom s? langt som at optage udsendelsen p? b?nd? Var det et tilf?lde, eller lytter du regelm?ssigt til Gyldne Genh?r?

Jeg har pr?vet at forske lidt i playlisten for Gyldne Genh?r, men detaljer om udsendelsen er ikke at finde. Og heller ikke hvorn?r den eventuelt genudsendes, eller rettere blev genudsendt. For n?r noget bliver sendt p? Gyldne Genh?r, s? mener jeg tidligere at have set, at s? bliver det sendt 3-4 gange den samme dag.

Du skrev dit indl?g kl. 20.20. Og der k?rte udsendelsen stadig. Der er p? playlisten ikke angivet indhold for tiden 20.00-20.35, s? det m? v?re i det interval, at den blev bragt. M?ske en henvendelse til Lytterservice kan bringe mig videre?

Normann, kan vi ikke h?re lidt mere om dig, hvem du er og hvor mange gamle b?nd med optagelser af Kim Schumacher, du ligger inde med?

Mvh S?ren Tj?rnov
Senest rettet af tjornov 16-05-2006 12:32:19, rettet i alt 1 gang.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Du angiver, at den samlede l?ngde af udsendelsen bliver omkring 18 minutter. Vi har en liste fra DR-arkivet over alt, de ligger inde med. Omkring 18 minutter passer perfekt med, at denne udsendelse er en Fredags?bent fra 1982-11-26. L?ngden af udsendelsen er af DR angivet til 18:30.

Mvh S?ren Tj?rnov
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hov, forummet er to timer bagud tidsm?ssigt. Det betyder, at det reelt set var omkring kl. 22.20, og ikke kl. 20.20, at du skrev dit indl?g. Det passer ogs? fint med, at der 21.59 - 22.17 blev sendt Gyldne Minder. Jeg skriver lige til DR ...
normann
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17-03-2006 18:23:13

Indlæg af normann »

Der er fuld programoversigt for DR Gyldne Genh?r p?

http://www.dr.dk/tjenester/programovers ... edia=Radio

i form at et link til en Word-fil nederst til venstre p? siden.

Jeg tjekker den hver mandag morgen og lytter og optager de udsendelser, der virker interessante, via DR's netradio, men pga. tidspres n?ede jeg ikke at lytte til Kim-udsendelsen f?r om aftenen klokken 22, og det var f?rst d?r det faldt mig ind at skrive, da det gik op for mig, at udsendelsen var mangelfuldt dokumenteret p? hjemmesiden her.

Programmet varer pr?cis 18:19 i den udgave, der blev sendt i g?r.
Senest rettet af normann 16-05-2006 21:25:39, rettet i alt 1 gang.
normann
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17-03-2006 18:23:13

Indlæg af normann »

Jeg fik i ?vrigt ikke pr?senteret mig selv p? opfordring. Jeg hedder Jan, er 32 ?r ung og s?m?nd bare en mand, som synes at Kim var en sej mand, men jeg opdagede ham f?rst, da han kom p? TV.

Jeg fors?ger at indhente lidt af fortiden ved at lytte til og se p? den, fx ved at finde go'e gamle ting p? Gyldne Genh?r eller Husker Du-udsendelserne p? DR2, fx ikke-udgivede koncerter og andre godter med mine yndlingskunstnere, somme tider ogs? lidt bytte-k?bmand.

Jeg er ikke Kim-samler eller noget, jeg har b?ndet nogen gamle Labyrint-udsendelser, der for nogen ?r siden blev genudsendt, og efterf?lgende overspillet dem til dvd. Derudover har jeg kun de to radioudsendelser, som har v?ret spillet p? Genh?r det sidste halve ?r:

1. Studie 84 - 17.12.1984 - F?dselsdagsremix
2. Vietnam-udsendelsen

Jeg har aldrig m?dt Kim men n?ede at se Labyrint-studiet i sit flor, da det stod klar p? DR og ventede p? at han kom tilbage. Hvis jeg husker rigtigt var det p? det tidspunkt, hvor det efterf?lgende viste sig, at det gjorde han ikke.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

normann skrev:Der er fuld programoversigt for DR Gyldne Genh?r p?
http://www.dr.dk/tjenester/programovers ... edia=Radio i form at et link til en Word-fil nederst til venstre p? siden.
'T?ft', som vi siger heroppe i Norge. Og rimelig retroagtigt i ?vrigt. Nu skal man jo til at kontrollere programoversigter igen - lige som i 80'erne - for at kontrollere, om der kommer noget, man skal optage. Godt at man kan n?jes med at s?ge p? 'Kim' i stedet for at skulle skimme det manuelt .. ;-)

Min skimming af oversigten for denne uge gav mig i ?vrigt ret i, at udsendelser sendes flere gange dag. Den omtalte udsendelse blev sendt kl. 6.00, 14.00 og 22.00.

Mvh S?ren Tj?rnov
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har placeret Vietnam-udsendelsen som 1982-11-26. Udsendelsen baggrund og identificering beskrevet i bem?rkningerne.

Ogs? de tidsm?ssige udstr?kninger er opdateret.

Mvh S?ren Tj?rnov
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

normann skrev:Der er fuld programoversigt for DR Gyldne Genh?r p? http://www.dr.dk/tjenester/programovers ... edia=Radio
Jeg kan ogs? anbefale http://www.dr.dk/tvsepl/, hvor programmet for den kommende uge ligger klar allerede torsdag-fredag.

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
iiiioooo
Indlæg: 53
Tilmeldt: 15-05-2006 16:43:13

Indlæg af iiiioooo »

Hej S?ren,
Det er vel den st?rste selvf?lgelighed i hele verden
(jeg dummer mig nok ved at sp?rge om det)
at du har alle 466 ting fra infomedia
including f.eks Ekstra Bladet 9. februar 1990 hvor
***********************************************
Ekstra Bladet bringer et portr?t / interview med den 40 ?rige journalist Kim Schumacher, der har f?et succes og er blevet folkek?r med TV programmet Labyrint. Han har ellers v?ret manden anmeldere og TV seere har elsket at hade.
Jeg har virkelig st?et for nogle af de mest farverige fiaskoer i dansk TV! En overgang var det s? strengt, at selv taxi chauff?rerne n?gtede at k?re med mig.! P? den anden side: Det had til mig var s? ekstremt, at folk blev foran deres sk?rm, bare for at lade sig irritere og forarge af mig! Citat: Kim Schumacher. V?ver, fiffig, underfundig medie mystiker.
Replik rap: Om jeg har sv?rt ved at komme ned efter et show? Som den geniale komiker W.C. Fields sagde: Det er ikke en skid farligt at falde ned med et fly.det er kun den sidste meter, der g?r ondt.
Hyper aktiv: Folk tror sgu, jeg er p? hobby lim. Virker jeg, som om jeg sniffer det skidt? Bevidst, ?rlig omkring f?nomenet Kim.
Jeg kan hurtigt blive for meget! Jeg er en lille irriterende mand. Jeg ska' ta's ind i sm? doser.! Og afv?bnende: Jeg er meget selvopfundet.
FYRIG OG FR?K Fyrig fr?k, n?r han for ?ben sk?rm kalder prinserne Freddy og Jokum. N?r han pr?senterer en peber kv?rn med ordene: 'Den ligner en pungbrok'. N?r han flabet stiller sp?rgsm?let: 'Er det Dronning Ingrid eller Karen Berg, der Fyrig fr?k, n?r han for ?ben sk?rm kalder prinserne Freddy og Jokum. N?r han pr?senterer en peber kv?rn med ordene: 'Den ligner en pungbrok'. N?r han flabet stiller sp?rgsm?let: 'Er det Dronning Ingrid eller Karen Berg, der har sagt:
Jeg er til sikker sex, p? med kondomerne'. Og f?r nogen f?r sagt et ord, selv svarer: 'Ja, De har g?ttet rigtigt!' Dyb, s? det suger i dit mellemgulv og l?nge vibrerer i de der kroge og afkroge af din hjerne, hvor gode ord lagres, n?r han stille, blidt indtr?ngende siger: Kunne man derude p? evighedens hav overflade bare n? at lave en lille krusning, den korte tid, man er her p? denne planet, s? skal man vist ikke be' om mere.
ANMELDER ROS
Lige nu den centrale person i et tankev?kkende offentligt show, den der evige leg med de gyldne begreber had og sympati.
For denne i ?revis s? h?mningsl?st udsk?ldte kn?gt m? nu 'finde sig i', at Politikens TV anmelder Claes Kastholm Hansen fornylig skrev: 'Han er fr?k og intelligent og spiller sin rolle med en passende distance.
Han er bluf?rdig. Det er ikke Vorherres v?rste skabninger, der er bluf?rdige. Han er et fint TV menneske. Han er en personlighed p? sk?rmen.
Han er j?vnaldrende med mig. Det vil sige, at han er godt brugt og kan i stille stunder h?re kistel?get klapre. Men han lader, som om han lige er sluppet ud af konfirmandstuen. Han spiller alts? kn?gt. Eller ogs? er han bare s?dan. Evigung'.
Evigung? Schumachers smil er sk?vt, mildt bebrejdende. Der er en troldsplint i ?jet: Jeg er nok den der blanding af Peter Pan og Methusalem.
Den unge teenager p? 40. Det er sgu da en ideal tilstand.
Var det ikke Piet Hein, der sagde: Bliv ved at lege nede p? gulvet. Jeg opfatter mig selv som en meget alvorlig mand. Der godt ka' li' at slippe m?g ungen inde i mig l?s. Og voksen, det kan man da altid blive. Det er jo mangel p? fantasi!
ANERKENDT REBEL
S? slipper han de mentale parader. Og vurderer med barnlig undren og vidt?bne, n?gne, s?rbare sanser den mystiske fase, han lige nu er midt i.
For hvad sker der egentlig, n?r det etablerede samfund pludselig accepterer og anerkender rebellen? Hvad foreg?r der, n?r det absurde med eet er normalt? Mister du ikke en v?sentlig del af din berettigelse, n?r dine provokationer ta's som p?ne manerer?
Hvordan tackler du det, n?r alle dem, der s? l?nge har elsket at hade dig, pludselig bare elsker dig? Man er lidt glad, lidt lettet. Der skal s?gu en bred ryg til at b?re det, n?r ham der tv skriveren Ole Hyltoft kalder dig nosseforladt parentes:
har han overhovedet selv nosser? og siger, du er tvek?nnet og parodisk! Og det er sm? surt at se de der perfide privat angreb p? mit udseende fra den der Anders h?nge Rou (Anders Rou Jensen, Politikens TV anmelder, red.), der ikke ka' n?re sig for at svine mig.
Og helt n?gternt: hvad tjener det til? Lad dog den slags overfladef?nomener som mit aparte fj?s ligge og skriv s? med indsigt, med viden, med.forlanger jeg for meget?.en vis intelligens.
Men succesen? Rosen? Der er strejf af uro i Kim Schumacher: Den er sgu pisse farlig. H?rer du for meget efter det, mister du noget af din alternative uskyld. Og holder du op med at lytte til den evige, svedige angst: ?h, jeg kan ikke, det her g?r aldrig.s? er du fan'eme fortabt! Jeg pr?ver at holde et stort ?rligheds niveau. V?re den, jeg er. Hvem i helvede sku' jeg ellers v?re? Jeg mener: det er ikke s?dan, at n?r jeg kommer hjem, s? ryger makeup'en, og s? vokser der en gammel mand frem!
INGEN SNYD Og s?, med denne bang tju flabede selv-ironiske distance: Jeg ved godt, jeg er ikke den eneste af min slags, men alle de andre er p? lukkede afdelinger.! Lynhurtigt alvorlig: Men jeg ved een ting: la' v?r' og snyd. Og s?, med denne bang tju flabede selv-ironiske distance: Jeg ved godt, jeg er ikke den eneste af min slags, men alle de andre er p? lukkede afdelinger.! Lynhurtigt alvorlig: Men jeg ved een ting: la' v?r' og snyd.
La' v?r' og tro, du bare lige ka' g? ind og lave lortet, la' v?r' og tro, inspirationen melder sig af sig selv. Og la' v?r' og tro, folk derude er dummere end dig. Forbered dig som bare satan. Men n?r det er gjort, slip s? bare alle sanser l?s og se, hvor du havner. Jeg kan ikke s? forf?rdeligt meget. Men jeg har haft det held, at man har givet mig et vognl?s af muligheder, jeg kan pr?ve af.
Hvorfor rammer 'Labyrint' s? mange? I dette sammenbrudssamfund, hvor vi konstant kv?stes af denne vrimmel af informationer, og hvor man bli'r s? lille og magtesl?s, n?r man p? flimmeren ser, at man er t?t nabo til tanks, der g?r studenter til kartoffelmos p? Den Himmelske Freds Plads i Peking, n?r det store helhedsbillede braser sammen og alt som nu er totalt kaos, s? er der et enormt behov for det, man kalder trivia noget, der gi'r bare en lille sammenh?ng i tingene, noget, der ka' forst?s i sm? bidder og p? sin egen stille m?de kan v?re intellektuelt stimulerende.
Hvor kommer alle dine ord fra? Jeg har et spontaneitets hul oppe i hovedet.
F?dsels millisekundet har jeg ikke adgang til. Men der er et lille hul, jeg kan kigge ind ad. Og ane, fornemme, hvordan det koger og hekser og vrimler derinde. Jeg er p? en s?r m?de en levendegjort computer, en robot, hvor der bor noget intelligens masse. I mig selv, af mig selv er jeg intet, for jeg er ikke kunstner, jeg er h?ndv?rker. Men stimuler mig, giv mig sanse indtryk, p?virk mig.s? skal du faneme se l?jer..
FORK?L DIG SELV Bliver din hjerne aldrig tr?t? Jo, af sig selv! Men det er faktisk der, jeg lever mit liv. Jeg er n?sten altid p? tur i parken deroppe i mit hoved, jeg spadserer ned ad grusgangene og ser p?, hvad der gror rundt omkring. Bliver din hjerne aldrig tr?t? Jo, af sig selv! Men det er faktisk der, jeg lever mit liv. Jeg er n?sten altid p? tur i parken deroppe i mit hoved, jeg spadserer ned ad grusgangene og ser p?, hvad der gror rundt omkring.
Ofte k?rer jeg batteriet helt i bund, er totalt smadret, derude, hvor alt er brugt. En herlig f?lelse, for?vrigt.
S? er det jo forbl?ffende , n?r man l?gger det vrag af en hjerne p? puden og slumrer ind.bare fem timer, s? ka' den igen, s? er den ladet op, regenereret.
Hvad g?r du sent om natten, hvis du ikke kan sove? Ser et show med Per Wiking! Citer mig bare for den, men skriv, jeg sagde det med et grin.
Ellers? S? er der jo barskabet og den gyldne l?res?tning: Livet b?r g? med at fork?le sig selv. S? p? s?dan et nattetogt ryger der cacao og en ?rgangs cognac i mikro b?lge ovnen. S? ka' jeg sgu godt f? en enmands-fest ud af det.hvis alts? ham Peter Vorherre n?gter at lukke for cisternen og frede mig.
Hvad kan du ikke li' ved Kim Schumacher? Lang, lang pause. Mystisk blik.
S? en anelse t?vende men meget ?bent, n?gent: Jeg er for overmodig, for tillidsfuld. Og jeg blokerer for andre.
Jeg har virkelig sv?rt ved at gi' andre begavelser end mig selv lov til at blomstre i min n?rhed.! KVINDESAGEN S? sp?rger han, n?sten ydmygt: M? jeg f?je lidt til? Jeg er ikke ond, jeg er ikke intrigant.
Han funderer over TV's kolossale og farlige effekt: Jeg l?ste engang i New York nogen brokke sig over, at Reagan styret l?j for folket. Ved du, hvad der blev svaret: L?gn? Sandhed? Det er ligegyldigt, har vi sagt noget p? TV til 80 millioner mennesker, s? bliver det sandhed! Og siger f.eks.
lille jeg bare ordet kvindesag p? TV, s? vibrerer folks egen fantasi s? meget, at jeg efter et par dage kan se mig tillagt alle mulige forog imod holdninger til det begreb. Uden at ha' n?vnt andet end begrebet selv.
Og den er sgu gal, den der med, folk tror, vi er halvguder! Og endnu v?rre: der er folk, der tror, vi slet ikke eksisterer i virkeligheden! Kan du se det paradoks, kan du fange uhyggen i det? N?r de ligefrem, n?r de m?der dig p? gaden, skal hen og f?le om du nu er virkelig.! Det er ogs? derfor, jeg morer mig guddommeligt, n?r stilige, alvorlige opl?sere kikser lortet, n?r der g?r rigtig 'kage' i den, facaden krakker , og du ser sp?gelset inde i maskinen, ser mennesket blive levende!
Fremtiden?
Jeg er som ham i den ber?mte bog 'Terninge manden'. Jeg sl?r en sekser, s? g?r jeg den vej, jeg sl?r en firer, s? g?r jeg den vej!
****************************************************
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Nej, du dummer dig bestemt ikke. For jeg har 0 artikler fra Infomedia. Jeg havde en gang for en 6-7 ?r siden adgang til Polinfo, men jeg mener ikke, at jeg kunne finde andet end 2-3 interessante artikler.

I KS-gruppen er min hovedrolle vist identificering af udsendelser og numre + overspilning af KS-udsendelser fra diverse kilder. Hvis jeg ikke husker fejl, s? er det is?r Mikkel Breiler og S?ren Grebo, der ligger inde med st?rre m?ngder af udklip fra diverse medier.

Men hvis du har adgang til alle 466 artikler, der n?vner KS, s? er jeg meget interesseret i en kopi .. ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hej
Jeg kan tilf?je at jeg ganske vist har en del artikler liggende, men ogs? 0 artikler fra infomedia.
Mvh
S?ren Grebo.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

og ang gyldne genh?r p? DR. Lad os i f?llesskab holde ?je med siden og "advare" hinanden i tilf?lde af, at der skulle komme KS genh?r :-)
Men nu sp?rger JEG m?ske dumt. Jeg kan ikke se hvor man aflytter gyldne genh?r. Er det over tuneren p? traditionel vis eller over DAB eller via internettet?
normann
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17-03-2006 18:23:13

Indlæg af normann »

Genh?r kan h?res b?de over DAB-radio og Netradio. Kvaliteten er vist nogenlunde lige god (128 kbps).
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

S?ren Grebo skrev:Jeg kan ikke se hvor man aflytter gyldne genh?r. Er det over tuneren p? traditionel vis eller over DAB eller via internettet?
Du kan v?lge det lige fra forsiden af DR. Gyldne Genh?r kan godt nok ikke v?lges direkte derfra. Du skal v?lge 'Se alle kanaler' og s? kommer du frem til http://www.dr.dk/netradio/?oversigt

Jo, lad os alle overv?ge http://www.dr.dk/tvsepl/. Jeg har allerede kontrolleret den kommende uge.

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
Vedel
Indlæg: 541
Tilmeldt: 17-05-2006 10:23:55

Indlæg af Vedel »

slightly off-piste & rent teknisk: Den private mailbox, som man har her p? kimschumacher.dk, fungerer den som en e-mail-addresse som ogs? kan addresseres udefra, alts? f.eks fra en e-mail-afsender p? gmail.com, eller er det en man udelukkende bruger rent internt her, og f?r folk checket hvad der er i den?
Og er der en m?de hvorp? man kan f? besked p?, n?r der er sket bev?gelser p? kimschumacher.dk?
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Wauv! Og nej, hvor er det ?rgelig, at jeg ikke fik b?ndet udsendelsen.
S? vidt jeg husker er denne udsendelse en af de udsendelser som Peer Kaae spillede et uddrag af i Radiohuset i december 2000.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

GeorgeVedel skrev:slightly off-piste & rent teknisk: Den private mailbox, som man har her p? kimschumacher.dk, fungerer den som en e-mail-addresse som ogs? kan addresseres udefra, alts? f.eks fra en e-mail-afsender p? gmail.com, eller er det en man udelukkende bruger rent internt her, og f?r folk checket hvad der er i den?
Og er der en m?de hvorp? man kan f? besked p?, n?r der er sket bev?gelser p? kimschumacher.dk?
Din boks her kan ikke adresseres udefra. Det er en ren intern ting.

Mht. adviseringer n?r nogen har svaret p? et indl?g, du har interesse i (har skrevet indl?g i), s? kan du under Profile (?verst) v?lge dette.

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Hvis jeg ikke husker fejl, s? er det is?r Mikkel Breiler og S?ren Grebo, der ligger inde med st?rre m?ngder af udklip fra diverse medier.

Men hvis du har adgang til alle 466 artikler, der n?vner KS, s? er jeg meget interesseret i en kopi .. ;-)

Mvh S?ren Tj?rnov
Jeg havde en overgang begr?nset adgang til polinfo igenne mskolekom men da kunne jeg ikke finde hele artikler, kun se oversigterne, artikler skulle bestilles og det var alts? ikke mit eget abonnement, s?e... det blev aldrig til noget ;)

-Mikke
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har lige kontrolleret den kommende uge (23). Ingen KS-udsendelser. Men s?ndag den 4. juni kl. 11 og 19 sender de en Radio Rita fra 6. september 1973 .... (???)....

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Jeg har lige kontrolleret den kommende uge (23). Ingen KS-udsendelser. Men s?ndag den 4. juni kl. 11 og 19 sender de en Radio Rita fra 6. september 1973 .... (???)....

Mvh S?ren Tj?rnov
Ej du mener vel 1983. F?rste s?son med Radio Rita var i 1983.

-Mikkel
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:Ej du mener vel 1983. F?rste s?son med Radio Rita var i 1983.-Mikkel
Jeg mener ikke noget .. ;-) Det lyder sandsynligt med 1983, men i programmet har de alts? skrevet 1973!

Mvh S?ren Tj?rnov
normann
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17-03-2006 18:23:13

Indlæg af normann »

Jep, det er tydeligvis en fejl. De sender fast et afsnit hver s?ndag, og de lader til at v?re i r?kkef?lge. I hvertfald er f?ljetonen fortl?bende. Der er l?nge til 1984, hvor jeg kan forst? at Kim er med i hvert fald ?n gang.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

normann skrev:Jep, det er tydeligvis en fejl. De sender fast et afsnit hver s?ndag, og de lader til at v?re i r?kkef?lge. I hvertfald er f?ljetonen fortl?bende. Der er l?nge til 1984, hvor jeg kan forst? at Kim er med i hvert fald ?n gang.
If?lge mine oplysninger er Kim med flere gange, fx i radiobingo til en "julefrokost for politiet" -sketch.


S? vidt jeg husker havde Radio Rita f?ljetoner med Dennis J?rgensens b?ger om Freddy. Meget sjovt faktisk.

Jeg kan den dag idag stadig g? p? biblioteket og sl? op i Balladen Om Den Forsvundne Mumie udgivet p? Tellerup og for mit indre ?re h?re Claus Ryskj?r l?se op med flere stemmer og Eddie som n?sten bliver sl?et ihjel af Dracula p? hver anden side og Sir Arthur Fielstein som er elskv?rdigheden selv og s? er der dragn Nitan som jeg umiddelbart forbinder med logoet til Fantask, m?ske det bare er noget jeg t?nker mig.....

-Mikkel
Besvar