Fra Peter Warberg vedr. Kim Schumacher f?dselsdagsfest

Begivenheder der relaterer sig til Kim Schumacher eller blot 80'erne generelt.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Fra Peter Warberg vedr. Kim Schumacher f?dselsdagsfest

Indlæg af tjornov »

Hej Tom og S?ren.

Jeg er i gang med at arrangere en KIM SCHUMACHER f?dselsdagsfest i Peder Oxe's Vink?lder, Gr?br?dretorv, torsdag eller fredag 15. eller 16. december, fra 20-01. Vi er ved at pudse p? hele konceptet i ?jeblikket, og jeg har bl.a. haft et inspirerende m?de med Peer Kaae (tidl. DR, nu Sky) der bliver en af deltagerne. Der tegner til at blive en dejlig aften.

Det musiske koncept er bl.a., at 10 DJ's hver spiller 30 minutter af deres yndlings Schumacher-musik fra 80'erne. Det bliver en super line-up af DJs og g?ste-DJs, der elsker Kim Schumacher. Bekr?ftet til line-up p.t. er bl.a. Peer Kaae, Katrine Ring, Buda (Banzai Republic), Henrik Milling, Dan Rachlin (hvis han kan, jeg f?r besked om en uge). Jeg venter p? at h?re fra Hans-Otto Bisgaard, Jeppe Bisgaard, Katrine Nyland S?rensen, Chief One, Al Jones m.fl.

Det kunne v?re FANTASTISK at drikke en kop kaffe med jer - jeg er MEGET imponeret over jeres site, og f?ler da det ville v?re naturligt at lave et samarbejde. H?ber I har tid og lyst.

Mvh.
Peter Warberg

- - - - -

Hej S?ren.

[klip]

.. jeg synes der er masser af muligheder for samarbejde. I kunne jo blive en af samarbejdspartnerne, og komme med p? plakater, flyers og i pressen. Det vil give jeres fine site en del omtale og opm?rksomhed.

Jeg kunne selvf?lgelig godt t?nke mig, at arrangementet bliver omtalt hos jer, s? jeres medlemmer og Kim Schumacher-fans bliver informeret. Ydermere kunne man jo lave en dcideret udstilling i Vink?lderen med memorabilia, plakater m.v.

Mon ikke der er mange af jeres medlemmer, der ligger inde med noget, de vil l?ne ud? Prim?rt ved jeg, at der er lavet nogle full-size papfigurer til en annonce-kampagne for Baileys - jeg ville jo ELSKE at have s?dan en eller to st?ende under arrangementet!!! Ja, og plakater og lignende.

Jeg ville jo ogs? nyde at dele id?er med jer - h?re jeres forslag om, hvad man kunne g?re for at g?re dette arrangement PERFEKT.

Med venlig hilsen.
Peter Warberg
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg har i anden omb?ring svaret Peter Warberg s?ledes:

Hej Peter

Vi vil meget gerne omtale arrangementet. Jeg laver med det samme et indslag p? vores forum. Det er der, der er flest, som kigger med. Vi har ikke rigtig andre informationskanaler, fx en mailingsliste eller lignende. S? hvis jeg skal v?re ?rlig, s? er der nok ikke mere end 10-15 personer, som vil se det der. Det er ogs? den skare, som udg?r den brede inderflok omkring arbejde med www.kimschumacher.dk.

Du n?vner en mulig udstilling, og at der m? v?re medlemmer, der gerne vil l?ne memorabilia ud. Ja, det skulle man tro, men s?dan forholder det sig ikke. www.kimschumacher.dk koncentrerer sig udelukkende omkring
radioudsendelserne og ikke ret meget mere. Kun meget lidt omkring personen Kim Schumacher. Det, folk ligger inde med, er n?sten udelukkende deres kassetteb?nd og nogle udklip fra BT/Aktuelt. Der er enkelte, som har et postkort, en plakat eller en bog, men det er sm?ting.

Vi har lige lavet en status over, hvor lidt vi egentlig ligger inde med i forbindelse med, at vi ville lave en t-shirt. Faktisk kunne vi ikke en gang fremskaffe et velegnet billede. Der skal vi f?rst forbi nogle billedbureauer. S? desv?rre ingen aktiviteter p? det omr?de; det eneste vi bruger forummet til, ud over at diskutere indholdet p? www.kimschumacher.dk, er at diskutere 80'er-musik. Der er nogle vinylentusiater i flokken, der stille og roligt er ved at anskaffe sig alt, hvad Kim Schumacher spillede - og meget mere ;-)

Du n?vner nogle fuldst?rrelse fotostater. Jeg tror faktisk, at vi har set en
s?dan en en gang. Det var hos Kim Schumachers for?ldre en gang for 4 ?r siden, hvor vi bes?gte dem. Af andre interessante ting vi s? var nogle af de amat?rfilm, som Kim Schumacher har lavet. De var rimeligt syrede og nogle af dem temmelig hardcore splatterfilm. Jeg har sj?ldent m?bet s? meget!

Jeg lader lige den, med hvordan vi kan medvirke til at g?re arrangementet perfekt, g? videre til de ?vrige, der l?ser forummet j?vnligt.

Mvh S?ren Tj?rnov
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hejsa,

For mit eget vedkommende, og som Tj?rnov siger, s? er det nu mest musikken og radio programmerne jeg g?r op mest op i. Som DJ er jeg stadig besat efter uds?gte KS 12inch vinyler. Det virker lidt som narkotika, mer' vil ha' mer'... kan ikke f? nok af funky fresh oldies KS 12inch plader, hvor jeg stadig spiller mange af dem blandt det alm. 80'er publikum.

Men det kunne da v?re lidt sjovt, at deltage i en KS f?dselsdagsfest, hvor musikken udelukkende er KS oldies 80'er club.

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Jeg er MEGET interesseret i at deltage, synes at det er en fed event. og cool hvis man kunne m?de hans otto og Katrine ring. Hun var en god cigar i Kims Corner. Men rigtigt, vi kan ikke byde p? noget andet end viden om KS og s? vores fantastiske database og s? selvf?lgelig vores opbakning og evt deltagelse i arrangementet. Men skriv gerne n?r mere info kommer om arrangementet. Jeg vil gerne med.
mvh
s?ren grebo.
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Jeg er ogs? intresseret hvis det bliver fredag !
Billede
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

HenningGrebo skrev:Jeg er ogs? intresseret hvis det bliver fredag !
Fredag er ligeledes bedst for mig. Jeg regner med at have NYT arbejde til den tid og selv om det kan v?re at jeg ikke arbejder fredag og kunne holde til det torsdag s? vil jeg ikke gamble.

Mht til ting til udstilling vil jeg da gerne seom ikke jeg har nogle dubletter af B.Teen som n?nsomt kan s?ttes til skue. Det er jo en side af Kim som mange ikke var klar over fandtes.

Desuden kunne man jo altid fylde en montre, med hans opslagsbog, Expert b?ndene samt nogle reklamer (7-up m?rkatet fra flaskens hals).

Det er jo ikke ligesom praktisk eller noget at lave en bustur til kirkeg?rden, men der er jo ikke meget andet. Med mindre aftenen kunne kombineres med en rundtur i Radiohuset. Med de ex-DR folk som er involveret kunne man jo lave noget tidligere p? aftenen, se pladesamlingen, nogle af de overlevende ?ldre studier. kort sagt noget som kunne tage 30 minuter med Peer Kaae / Katrine Ring som guide. Eller en anden gl kending, s?som Andrew Jensen som da vist stadigt er derinde.

Det er meget snart slut med at se de gamle lokaler for ?restadsprojektet er jo p? vej mod sin slutning.

Og der var jo ingen af os som havde kamera med sidst :(

Mikkel
Brugeravatar
Schow
Indlæg: 22
Tilmeldt: 12-06-2003 11:15:33
Geografisk sted: København

Indlæg af Schow »

Hej gutter

Det er da en helt kanon fed id?. Men HVORFOR kan jeg ALDRIG, n?r de her ting kommer op :-( ?V ?V og tre gange ?V!

N?, men god forn?jelse...

Bedste KS-hilsner

Frank Schow
Mvh.
Frank Schow
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

er der ikke noget nyt om dette arrangementer eller har Tj?rnov et tlfnr eller en email til peter warberg, s? vi selv kan kontakte ham. fandt intet p? google.
mvh
s?ren grebo
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

fandt sgu alligevel dette lille link : http://www.aok.dk/profile/215
men ikke noget om tilmelding?? er der nogen andre som er interesseret??
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

S?ren Grebo skrev:fandt sgu alligevel dette lille link : http://www.aok.dk/profile/215
men ikke noget om tilmelding?? er der nogen andre som er interesseret??
Jeg var meget interesseret, indtil jeg fik et job, jeg skulle DJ'e til en julefrokost.

Det kunne v?re fedt, hvis nogen kunne optage det p? videocam?!

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Schow skrev:Hej gutter

Det er da en helt kanon fed id?. Men HVORFOR kan jeg ALDRIG, n?r de her ting kommer op :-( ?V ?V og tre gange ?V!
Jeg ved det ikke, men de to gange om ?ret kan ligesom ikke komme bag p? dig. :)

Mikkel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

p? bagsiden af dagens BT er der ?verst en lile artikel med billed af KS omkring hans f?dselsdagsfest. Der st?r f?lgende :
Det er sv?rt at forestille sig den hurtigsnakkende DJ og radio/tv-v?rt Kim Schumacher som 57-?rig. P? det afd?de ikons kommende f?dselsdag den 15 december vil han da ogs? blive evigt ung ved en gratis hyldestfest p? Peder Oxe i K?benhavn med bl.a Master Fatman, Al AGami, Harske Hubby og Henrik Milling som DJ`s. Schumacher d?de af AIDS den 12 juni 1990. citat slut.
S?ren Tj?rnov - Billedet er i?vrigt ok og hentet fra Scanpix.

Stadig ikke nogen som vil med til dette arrangement. Lidt kedeligt at st? alene med alle stjernerne :-)
Jeg vil fors?ge at tage nogle digital 8 optagelser derinde, hvis de giver mig lov. Kan vel sige at jeg er udsendt af www.kimschumacher.dk :-)

mvh
s?ren grebo.
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlæg af Erling Larsen »

Hej S?ren

Jeg har da absolut planer om at komme derind.
Har overbevist chefen om at det nok er bedst jeg m?der senere fredag og har f?et afsat ungerne da konen selv skulle til julefrokost, s? jo, der er d?mt party party herfra !

Mvh Erling 8)
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

perfekt erling, men s? lad os m?des et eller sted i kbh, n?r du kan v?re der. jeg er p? arbejde ved r?dhuspladsen til kl. 17.00 og s? kan du lige give et kald/sms n?r du er p? vej. mit tlf er 22922892.
skal vi sige det?
mvh
s?ren grebo.
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlæg af Erling Larsen »

Hej S?ren

Det er bare en aftale

Mvh Erling
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

S?ren Grebo skrev:..Stadig ikke nogen som vil med til dette arrangement. Lidt kedeligt at st? alene med alle stjernerne :-)
Jeg vil fors?ge at tage nogle digital 8 optagelser derinde, hvis de giver mig lov. Kan vel sige at jeg er udsendt af www.kimschumacher.dk :-)

mvh
s?ren grebo.
Jeg burde v?re i stand til at m?de op, men jeg har h?jst sansynligtvis arbejde en?ste dag (ikke afgjort endnu hvad jeg skal lave i n?ste uge og hvor henne). mand-tirsdag stykker ved jeg hvor jeg er i landet og cirka hvorn?r jeg kan v?re fremme.

Jeg har netop rodet mig ud af julefrokost p? arbejdet fredag for at f? aftenen ledig... alts? uden at skulle v?re festlig to dage i tr?k med arbejde imellem, jeg skal jo ogs? kunne st? p? benene hele s?ndagen.

Jeg vil tage mit digitalkamera med, skod opl?sning og d?rlig under kunstig belysning, men nogle billeder er bedre end ingen billeder. Om ikke andet s? kan jeg jo tage et billede af Erling s? vi ved hvordan han ser ud.

Flere som vil med?

Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

S?ren Grebo skrev:perfekt erling, men s? lad os m?des et eller sted i kbh, n?r du kan v?re der. jeg er p? arbejde ved r?dhuspladsen til kl. 17.00 og s? kan du lige give et kald/sms n?r du er p? vej. mit tlf er 22922892.
skal vi sige det?
mvh
s?ren grebo.
17:00 er nok ogs? det allertidligste jeg kan dukke op.

Jeg aner ikke hvor Peder Oxe's Vink?lder ligger endnu, men det har vi jo krak.dk til :)

Mikkel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

kl 18.00 ville ogs? v?re fint med mig, s? kan vi n? at f? noget at spise. peder oxe ligger vel et kvarter fra r?dhuspladsen s? vidt jeg husker og event starter nok ikke f?r kl. 20.00
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Arrangementet er omtalt i Berlingske Tidende i dag: http://www.aok.dk/profile/28971

Mvh S?ren Tj?rnov
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

tak S?ren Tj?rnov. Der st?r s? at det starter ca kl. 19.00, s? passer det vel meget godt med at vi m?des 17.30-18.00. I?vrigt s? er det sgu d?rligt at de ikke staver hans navn rigtigt :-)
mvh
s?ren grebo.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

endvidere skrev de i BT at han ville v?re blevet 57 ?r, men hvis han blev f?dt i 1949, s? ville han alts? "kun" v?re blevet 56 ?r....ak ja de journalister l?ber med en halv vind....
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Arrangementet er omtalt i Berlingske Tidende i dag: http://www.aok.dk/profile/28971

Mvh S?ren Tj?rnov
Forel?bigt er det Erling, S?ren Grebo og undertegnede som skal forsvare ?ren ved arrangementet.

MEN

JEG SER GERNE ET ST?RRE FREMM?DE FRA SKAREN HERINDE.

Mikkel
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Ja, s? er det i morgen det g?r l?s med en dejlig fest. Selv skal jeg p? DJ job, men ville ellers gerne have deltaget i arrangementet. I dag er det undertegnets f?dselsdag. Jeg t?r slet ikke n?vne hvor ung jeg er... (dagen f?r kims, hvilke jeg er lidt stolt over haha).

M?ske jeg giver en lille en p? s?ndag *smiler*

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

SLL skrev:Ja, s? er det i morgen det g?r l?s med en dejlig fest. Selv skal jeg p? DJ job, men ville ellers gerne have deltaget i arrangementet. I dag er det undertegnets f?dselsdag. Jeg t?r slet ikke n?vne hvor ung jeg er... (dagen f?r kims, hvilke jeg er lidt stolt over haha).

M?ske jeg giver en lille en p? s?ndag *smiler*

SLL
jamen tillykke med id... ig?r! :)

Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Hej Alle

Arrangementet 15/12 er netop overst?et.

Erling, S?ren Grebo og Mikkel fra forum'et var tilstede. Antallet af DJ's overgik p? et tidspunkt n?sten antallet af g?ster... nej s? galt var det ikke men forbl?ffende mange DJ's havde lagt vejen forbi.
Erling er DJ, og Peter Warberg spillede ogs? selv et set. Hubi l?nte min 12'' med Les 'Mixdoctor' Adams megamix af Grace Jones. Og p? et tidspunkt sad b?de, Katrine, Peer Kaae, Hubi, Martin Rostb?ll samt Carsten Jacobsen ved vores bord, som meget passende var reserveret til DJ's.

Grebo tog en smule video, og Erling og Mikkel tog en hel del billeder. Udover de n?vnte DJ's dukkede ogs? Master Fatman op, samt Al Agami og Henrik Milling. Al Agami tilstod at han f?rst samme dag havde v?ret inde p? sitet men var imponeret af st?rrelsen. Det fremgik ogs? at for folk som Martin Rostb?ll og Hubi er vores site et de facto opslagsv?rk.

http://home.tiscali.dk/mibm/Kim_Schumacher/051215/

De DJ's vi snakkede med havde kun ros tilovers for arbejdet med databasen. Nogle ville gerne se bedre s?gemuligheder, dvs s?gning udover de normale felter.
Desuden kan forbedringer i sanglistefunktionen give mere ros.

Katrine Ring roste os is?r, men hun ved hvor meget tid research i detailjer tager betroede hun os. Hun er stadigt meget nuttet :) Hun havde travlt og ?rsagen til at hun var p? f?rst er at hun skulle videre og spille et jazz-set et andet sted.

En anden gang er vi n?dt til at have en lommeudgave af databasen med for vi fik en del sp?rgsm?l af denne form "Har Kim Schumacher spillet X med Y"? Og nu er ingen af os jo eksperter i alle udsendelser...

Mikkel
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

MikkelBreiler skrev:
SLL skrev:Ja, s? er det i morgen det g?r l?s med en dejlig fest. Selv skal jeg p? DJ job, men ville ellers gerne have deltaget i arrangementet. I dag er det undertegnets f?dselsdag. Jeg t?r slet ikke n?vne hvor ung jeg er... (dagen f?r kims, hvilke jeg er lidt stolt over haha).

M?ske jeg giver en lille en p? s?ndag *smiler*

SLL
jamen tillykke med id... ig?r! :)

Mikkel
Mange tak for det :-)

Jeg h?ber i havde en super tur til KS festen. Selv er undertegnet godt nok
ked af, ikke at have v?ret med til KS festen :cry: Men jeg er glad for at se billeder, tak
:)

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlæg af Erling Larsen »

Hej hej.

Vil da ogs? lige sige tak for i g?r.
Det var en hyggelig aften og MEGET befriende at m?de andre "n?rder".
Sjovt at konstatere at vi har den samme ekstreme lidenskab for de gamle skiver, b?de folk fra dette forum og samtlige fra det DJ lineup der var til stede.
I det store hele nogle meget fede skiver der blev spillet, selv om jeg personligt kunne have ?nsket mig en lidt bedre lyd p? stedet.
Men pyt med det, for det var mere atmosf?ren og den super gode stemning der gjorde, at man kom hjem med en rigtig god oplevelse.

Mvh Erling
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Erling Larsen skrev:Hej hej.

Vil da ogs? lige sige tak for i g?r.
Det var en hyggelig aften og MEGET befriende at m?de andre "n?rder".
Sjovt at konstatere at vi har den samme ekstreme lidenskab for de gamle skiver, b?de folk fra dette forum og samtlige fra det DJ lineup der var til stede.
I det store hele nogle meget fede skiver der blev spillet, selv om jeg personligt kunne have ?nsket mig en lidt bedre lyd p? stedet.
Men pyt med det, for det var mere atmosf?ren og den super gode stemning der gjorde, at man kom hjem med en rigtig god oplevelse.

Mvh Erling
Det var en sej omgang DJs som dukkede op. Nu har jeg aldrig m?dt mere end en DJ af gangen. Jeg m?dte faktisk Tom Browne i Gilleleje hvor jeg voksede op, det var Bakkefest engang i 1985 (cirka) hvor jeg fik hans autograf efter han havde v?ret p?. Jeg var ikke inde og h?re hvad han spillede, jeg var ikke gammel nok, if?lge min mor.

Jeg synes du skulle tage fat i Katrine og nogle af de andre som du har kontakt med for at f? lidt skik p? hvad der blev spillet, ikke for at g?re SLL mere ked af det, men fordi det ofte ikke var til at g?tte forundertegnede, Master Fatman var s?ledes en af dem som kom lidt bag p? mig, ikke nok med at jeg havde ventet han ikke spillede decideret KS materiale men han lavede nogle finter som jeg ogs? gerne vil vide mere om. Jeg er meget interesseret i setlisterne i og med at jeg ikke fik optaget hele aftenen.

Samme for de ?vrige.
Mht Peter Warbergs set s? synes jeg godt om at han fortrinsvis fokuserede nok meere end nogen anden p? netop KS, men ok han var jo ogs? arrang?r. Jeg vil ved lejlighed h?re til hans setliste.

Hvis du kan finde dine spoleb?nd frem til p? s?ndag s? kan jeg tage dem med hjem til mig og danne mig et overblik. jeg har mulighed for at flytte dem (n?sten selv). Lars Hyttel fra Sm?rum henter mig og tager plader med som jeg har l?nt af Jacob Nielsen, s? der er plads i bilen p? vej tilbage, og Lars Rikart som vi m?dte ig?r dukker ogs? op med nogle b?nd som jeg vil tage mig k?rligt af.

Mikkel
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Mikkel, Erling og Lars.
S? vil jeg ogs? lige sige tak for i torsdag. det var hyggeligt og fedt med et anderledes arrangement end vi er vant til. og vi brugte meget tid p? om ks nu havde spillet det og det nr, men det var sjovt.
et af disse ? var om han havde spillet Technotronic og det har han, men ikke i radioen :-) kun p? experts kasetteb?nd....
Jeg h?ber at den nye mand Lars dukker op imorgen. han l?d til at have meget viden om ikke bare musik, men ogs? p? mange andre omr?der.
Han ville desuden medbringe nogle ks cassb?nd.

Og til alle der kommer imorgen p? fasanvejen :

Vel m?dt imorgen til alle 7 + mig selv. Skal pr?ve at g?re s? god plads som muligt, men stuen er vist bare 20 m2. Jeg skal nok k?be nogle drikkevarer, mest cola, g?r jeg ud fra, men hvis nogle af jer tager lidt med ogs?, feks hvis i ikke drikker cola, ville det v?re fint.
Rygning er tilladt :-)

mvh
s?ren grebo.
Besvar