Den Bla Avis

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
bot@kimschumacher.dk
Indlæg: 0
Tilmeldt: 05-06-2003 17:17:37

Den Bla Avis

Indlæg af bot@kimschumacher.dk »



P? Den Bl? Avis (www.dba.dk) er der en som vifter med et kassetteb?nd med Bobby O.
She Has A Way :)))))) det er jo den gamle traver, Studie 84 fra 29/2-84
Desv?rre er hans telefonnummer at betale for at se, s?e jeg kan ikke umiddelbart se
det.
Annoncen er indrykket i Vest 8/3 dvs i tirsdags. S? jeg regner ikke med at jeg kan se
den trykte udgave p.t. men er der nogen af jer andre som hurtigt kan finde en udgave
af det trykte blad eller som har lyst til at ofre de to kroner her og nu p? at f?
nummeret og ringe og finde ud af hvor komplet b?ndet er og i hvilken stand det er?

N?r det er indrykket i Vest udgaven kan det v?re det blot er trykt i den. Tom?
Bjarne?

B?ndet
bot@kimschumacher.dk
Indlæg: 0
Tilmeldt: 05-06-2003 17:17:37

Den Bla Avis

Indlæg af bot@kimschumacher.dk »



Der var faktisk ogs? en, som havde indrykket i ?st i sidste uge. Ud fra de fire f?rste
numre i telefonnummeret kunne jeg se, at det var et sted i Nordsj?lland (omkring
Hensing?r).

Tj?rnov

Mikkel Breiler wrote:

> P? Den Bl? Avis (www.dba.dk) er der en som vifter med et kassetteb?nd med Bobby O.
> She Has A Way :)))))) det er jo den gamle traver, Studie 84 fra 29/2-84
> Desv?rre er hans telefonnummer at betale for at se, s?e jeg kan ikke umiddelbart se
> det.
> Annoncen er indrykket i Vest 8/3 dvs i tirsdags. S? jeg regner ikke med at jeg kan se
> den trykte udgave p.t. men er der nogen af jer andre som hurtigt kan finde en udgave
> af det trykte blad eller som har lyst til at ofre de to kroner her og nu p? at f?
> nummeret og ringe og finde ud af hvor komplet b?ndet er og i hvilken stand det er?
>
> N?r det er indrykket i Vest udgaven kan det v?re det blot er trykt i den. Tom?
> Bjarne?
>
> B?ndet
Besvar