TV2 Zulu - mandag 21/2 kl 20:00 Revenge Of The Nerds

Debat om Kim Schumachers tv-udsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

TV2 Zulu - mandag 21/2 kl 20:00 Revenge Of The Nerds

Indlæg af MikkelBreiler »

Hej

Den gode gamle film som KS oversatte fra Nerds til N?rderne kommer i aften p? tv i bedste sendetid uden reklamer. At optage.

Jeg har faktisk aldrig set den f?r, men m? pga af eksamen n?jes med at optage den til senere forn?jelse.

Mikkel
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Jeg har den b?de p? vhs og dvd.

Den originale vhs'er som jeg k?bte hos videonetto, der st?r KS som overs?tter lige inden filmen starter.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Torben Pedersen skrev:Jeg har den b?de p? vhs og dvd.

Den originale vhs'er som jeg k?bte hos videonetto, der st?r KS som overs?tter lige inden filmen starter.
S? heldige er tv-seerne sikkert ikke. Jeg har ikke set endnu hvem som har oversat denne, men mon ikke det er dansk videotekst eller et andet bureau. Egentligt burde vi i Danmark ikke betale for flere nye overs?ttelser end de som er gjort engang i tiden. Det er jo egentligt at sl?se med ressourcer. Og s? kan overs?tterne bruge tiden til at pudse af p? de d?rlige overs?ttelser p? film, tv-serier og talk shows.

Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

MikkelBreiler skrev:
Torben Pedersen skrev:Jeg har den b?de p? vhs og dvd.

Den originale vhs'er som jeg k?bte hos videonetto, der st?r KS som overs?tter lige inden filmen starter.
S? heldige er tv-seerne sikkert ikke. Jeg har ikke set endnu hvem som har oversat denne, men mon ikke det er dansk videotekst eller et andet bureau. Egentligt burde vi i Danmark ikke betale for flere nye overs?ttelser end de som er gjort engang i tiden. Det er jo egentligt at sl?se med ressourcer. Og s? kan overs?tterne bruge tiden til at pudse af p? de d?rlige overs?ttelser p? film, tv-serier og talk shows.

Mikkel
Jeg kan ikke huske hvor jeg gjorde af dene (eller om jeg overhovedet fik den optaget). Men jeg fandt den idag p? loppemarkedet. Og jo, det er Kim Schumacher som har oversat den til "N?rderne Kommer".
Filmen er fra 1984 men udsendt af Egmont p? VHS i 1986. Dengang tog det meget l?nge f?rend film kom ud i handel/leje.

Og n? ja, jeg gav en tier for b?ndet. Med original ?ske og cover. B?r nok ved lejlighed scanne det ind til sitet.

Mikkel
Besvar