Jeg var ved at falde ned at stolen ig?r p? mit arbejde. Jeg tog telefonen og sagde velkommen til Mytravel rejser og vedkommende sagde : Det er Kim Schumacher...
Og det var det, men ikke ham vi kender. Denne herre bor i Roskilde og er 30 ?r. ..kun hans k?reste st?r i Krak.
Har i andre m?dt nogen med dette navn ?
hls s?ren.
Kim Schumacher i live !!!
Redaktør: www.kimschumacher.dk
-
- Geografisk sted: Roskilde
-
- Geografisk sted: Falster
- Kontakt:
- MikkelBreiler
- Geografisk sted: Ballerup
- Kontakt:
Re: Kim Schumacher i live !!!
Nej men jeg l?ber gerne ind i Kim Schumacher p? Ris? og den unge Senpei Kim Schumacher som ka'rate n?r jeg s?ger p? Googe, og det g?r jeg flere gange om ?ret. Bare lige for at se om nogen har skrevet noget nyt om vores Kim. Det var s?dan jeg fandt hende Kim Schumacher journalisten p? den tv-station i USA.S?ren Grebo skrev:Jeg var ved at falde ned at stolen ig?r p? mit arbejde. Jeg tog telefonen og sagde velkommen til Mytravel rejser og vedkommende sagde : Det er Kim Schumacher...
Og det var det, men ikke ham vi kender. Denne herre bor i Roskilde og er 30 ?r. ..kun hans k?reste st?r i Krak.
Har i andre m?dt nogen med dette navn ?
hls s?ren.
Vi kunne invitere en nutidig Kim Schumcher til vores m?de hver sommer, det kunne sikkert v?re meget sjovt, men jo yngre de er jo mindre interessant vil det v?re for dem.
og Fy Fy Skamme, Henning!
Mikkel
-
- Geografisk sted: Roskilde