Hj?lp !!!!!

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Grummedk
Indlæg: 2
Tilmeldt: 10-07-2005 10:11:20

Hj?lp !!!!!

Indlæg af Grummedk »

Endelig tror jeg jeg har fundet det rette sted og f? hj?lp :D .jeg har igennem lang tid pr?vet og finde ud af hvem der har lavet det mix kim S spillede i en af hans udsendelser .
det jeg ved er :idea: ,det er baseret p? "Some kind of wonderfulls soundtrack" den amerikanske ungdomsfilm fra firserne det er mest trommerne der g?r igen p? det mix Kim S laver .
h?ber at nogle af jer kan hj?lpe
p? forh?nd tak :D
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Grumme, har du mulighed for at komme med lidt flere informationer om mixet og udsendelse. Gerne dato for udsendelsen, alternativt noget om numrene f?r og efter mixet. Og som minimum om hvilke numre, der indg?r i mixet.

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Hj?lp !!!!!

Indlæg af MikkelBreiler »

Grummedk skrev:Endelig tror jeg jeg har fundet det rette sted og f? hj?lp :D .jeg har igennem lang tid pr?vet og finde ud af hvem der har lavet det mix kim S spillede i en af hans udsendelser .
det jeg ved er :idea: ,det er baseret p? "Some kind of wonderfulls soundtrack" den amerikanske ungdomsfilm fra firserne det er mest trommerne der g?r igen p? det mix Kim S laver .
h?ber at nogle af jer kan hj?lpe
p? forh?nd tak :D
jeg kender ikke filmen og kan ikke hj?lpe uden at f? lidt halve hele titler og nogle navne p? det som indg?r i mixet, gerne s? kronologisk som du husker det.

Mikkel
Grummedk
Indlæg: 2
Tilmeldt: 10-07-2005 10:11:20

desv?rre

Indlæg af Grummedk »

Desv?rre ikke jeg har ikke flere fakts jeg kan kun huske Kim S snakke en del omkring filmen Some kink of wonderful og noget med hvordan den indgik i mixet tid og sted er et totalt sort hul desv?rre :( :(
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: desv?rre

Indlæg af MikkelBreiler »

Grummedk skrev:Desv?rre ikke jeg har ikke flere fakts jeg kan kun huske Kim S snakke en del omkring filmen Some kink of wonderful og noget med hvordan den indgik i mixet tid og sted er et totalt sort hul desv?rre :( :(
If?lge Google er "Some Kind Of Wonderful" fra 1987. Jeg m? se om jeg kan finde ud af mere om det soundtrack og sangene p? det.

Mikkel
Besvar