Studie 88 14-03-1988 #2

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Studie 88 14-03-1988 #2

Indlæg af tjornov »

Er i databasen opf?rt som Scarlett & Black/You don't know med en l?ngde p? 7:05. Meeen, jeg vil mene, at de f?rste 1:49 stammer fra et helt andet nummer. Og der mikses lidt h?rdt direkte over i Scarlett & Black. Jeg har opdateret databasen hermed - dvs. Scarlett & Black er r?get ned som nummer 3, og #2 er opf?rt som ?/?.

Mvh S?ren Tj?rnov
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Yes, jeg lyttede lige engang til programmet. Det er godt nok mystisk, at Kim kun spiller lidt over et minut af det ukendte nummer. M?ske er det en fejltagelse der er str?get ind i programmet fra teknikerens side. Eller m?ske syntes Kim at nummeret ikke er s? fedt, og skynder sig at f? sat noget andet p?? (Scarlet nummeret bagefter er fedt!) :-)

SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
Stoltenborg
Indlæg: 83
Tilmeldt: 25-06-2003 01:37:02
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Stoltenborg »

Hej :idea:
Hvis jeg skal give en fornuftig forklaring p? dette s? er her mit beskedne bud.
Beatet p? det lille stykke som blev spillet inden Scarlett & Black passer med det beat p? det nummer som blev spillet efterf?lgende i udsendelsen: Joy Winters: He said, she said. Pr?v selv at lytte efter.
Jeg tror at teknikeren ved en fejl spillede B-siden af Joy Winters nummeret som KS havde planlagt skulle spilles som nr. 2 i udsendelsen, derfor blev de n?dt til at mixe meget hurtigt over i Scarlett & Black.
KS har nok t?nkt flg. om teknikeren :evil:
Hvad siger I andre til min teori :?:

mvh.
Brian Stoltenborg
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Det lyder meget sandsynligt. Jeg lyttede faktisk selv efter for at finde en tilsvarende sammenh?ng, men fangede det ikke lige i f?rste omgang. Er der nogen, som har den Joy Winthers-12", der kan h?re efter?

Mvh S?ren Tj?rnov
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Jeg har den, men den er r?get p? fjernarkiv, s? det tager lidt tid inden jeg finder den frem.

Mikkel evt. ogs? ligge inde med den.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

N? - jeg har den ?benbart ikke alligevel - har ligget p? hovedet i nogle rodebunke vinyler hvor jeg mente den l?.

Det bedste jeg fandt frem til var Joy St. James
:shock:

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Det lyder meget sandsynligt. Jeg lyttede faktisk selv efter for at finde en tilsvarende sammenh?ng, men fangede det ikke lige i f?rste omgang. Er der nogen, som har den Joy Winthers-12", der kan h?re efter?

Mvh S?ren Tj?rnov
Ikke lige noget jeg har lagt m?rke til at jeg har k?bt... jeg har desv?rre ikke min pladeliste online. Sidder ude hos PFA lige nu.

Mon ikke jeg kunne lokke Henning til at kode en online base til min pladesamling som jeg kan sl? op i, og i andre ogs?.
Detkunne v?re sk?gt hvis b?de Torbens, mine og Tj?rnovs l? i samme base, s? vi hurtigt kan se hvem som har en given plade. Og s? p? en eller anden m?de lave krydsopslag i KS-basen for dagen de er spillet eller om de er med i et mix eller blot er i pladesamlingen.

Mikkel
Besvar