1985-12-16 #7

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

1985-12-16 #7

Indlæg af tjornov »

Er opf?rt som 'Divine - Walk like a man'.

Men er det ikke Hot Tracks-versionen/remixet, hvor den originale Frankie Valli & The Four Seasons-version er mixet i midten, s? nummeret i vores database rettelig burde v?re opf?rt som:

'Divine/Frankie Valli & The Four Seasons - Walk like a man'

Jeg har tidligere fundet mp3'er af den version, som KS spiller, som har p?f?rt, at det drejer sig om Hot Tracks-remix, og dels er det at se her: http://www.hottracks.com/detail/index.cfm?pid=5

Jeg har opdateret databasen.

Mvh S?ren Tj?rnov
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hej Tj?rnov,

Og tak fordi du rettede min (fejl, tror jeg) :oops:

Dog uden at v?re 100% sikker mener jeg, at det er undertegnet som har v?ret p? spil med Walk Like a Man registreringen, i hvertifald med Label grafikken som nu ikke helt passer n?r det er et Hot Tracks mix der blev spillet :-)

Jeg h?ber selvf?lgelig, at nogen kan erstatte eksisterende label grafikken til Hot Tracks labelen!?

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

SLL skrev:Hej Tj?rnov,

Og tak fordi du rettede min (fejl, tror jeg) :oops:

Dog uden at v?re 100% sikker mener jeg, at det er undertegnet som har v?ret p? spil med Walk Like a Man registreringen, i hvertifald med Label grafikken som nu ikke helt passer n?r det er et Hot Tracks mix der blev spillet :-)

Jeg h?ber selvf?lgelig, at nogen kan erstatte eksisterende label grafikken til Hot Tracks labelen!?

Mvh. SLL
N?r Torben ser disse indl?g s? smiler han nok, hiver Hot Tracks vinylen frem og laver et skan og l?gger ind. Og s? retter han nok endnu en stavefejl - det skal ikke undre mig ;) ;)

-breiler
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

SLL skrev: Og tak fordi du rettede min (fejl, tror jeg) :oops:
Jeg tror nu ikke, at du har lavet en fejl. Det har altid st?et s?dan i databasen. Jeg kom bare i tanke om det ved et tilf?lde.

Mvh S?ren Tj?rnov
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

MikkelBreiler skrev:
SLL skrev:Hej Tj?rnov,

Og tak fordi du rettede min (fejl, tror jeg) :oops:

Dog uden at v?re 100% sikker mener jeg, at det er undertegnet som har v?ret p? spil med Walk Like a Man registreringen, i hvertifald med Label grafikken som nu ikke helt passer n?r det er et Hot Tracks mix der blev spillet :-)

Jeg h?ber selvf?lgelig, at nogen kan erstatte eksisterende label grafikken til Hot Tracks labelen!?

Mvh. SLL
N?r Torben ser disse indl?g s? smiler han nok, hiver Hot Tracks vinylen frem og laver et skan og l?gger ind. Og s? retter han nok endnu en stavefejl - det skal ikke undre mig ;) ;)

-breiler
Jeg har nu hjemtaget en mint udgave HT 4-9 (faktisk for nogle m?neder siden) og har nu langt om l?nge taget mig sammen til at l?gge korrekt pladeinfo i databasen.

Hjemtog egenligt skiverne for at f? HT remixet af Tom Anderson's Rock Dancing. Det er faktisk den version KS spiller i # 1 i samme udsendelse.
S? det er blevet opdateret ved samme lejlighed.

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Besvar