Giv sundheden en tand til...

Debat om Kim Schumachers tv-udsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Jesper.v
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26-10-2004 22:04:52

Giv sundheden en tand til...

Indlæg af Jesper.v »

S? blev min lille samling af KS fra Tv og en reklame/oplysnings video fra tandl?gerne sendt til S?ren Tjornov,h?ber i kan bruge det...
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

Det lyder sp?ndende. For et ?rs tid siden fik jeg kontakt med en anden, der ville donere os reklamen, men pludseligt h?rte jeg aldrig mere fra hende :-(
/Tom.
Jesper.v
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26-10-2004 22:04:52

Indlæg af Jesper.v »

tom skrev:Det lyder sp?ndende. For et ?rs tid siden fik jeg kontakt med en anden, der ville donere os reklamen, men pludseligt h?rte jeg aldrig mere fra hende :-(
Det var mig,jeg kom fra det....Sorry
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

Really? Jeg mindedes nu det var en ung dame jeg snakkede med, men never mind 8)

Jeg gl?der mig ihvertfald til at se hvad det er for n?'et en eller anden dag.
/Tom.
Jesper.v
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26-10-2004 22:04:52

Indlæg af Jesper.v »

tom skrev:Really? Jeg mindedes nu det var en ung dame jeg snakkede med, men never mind 8)

Jeg gl?der mig ihvertfald til at se hvad det er for n?'et en eller anden dag.
Det var det ogs? det var min kone Charlotte du talte med...
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Cd'erne er vel ankommet. Og S?ren bliver nu klar over, at behovet for at f? k?bt en DVD-afspiller efterh?nden er lidt presserende ... Jeg m? vist forbi Mikkel for at se Jespers video-cd'er.

Mvh Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Cd'erne er vel ankommet. Og S?ren bliver nu klar over, at behovet for at f? k?bt en DVD-afspiller efterh?nden er lidt presserende ... Jeg m? vist forbi Mikkel for at se Jespers video-cd'er.

Mvh Tj?rnov
Uhada. S?t en DVD afspiller p? din julegaveliste. Det kan sikkert n?s endnu ;)
Men du er velkommen.

Hvad med noget KS tam-tam i december? er der optr?k til noget?
Jeg er *S?* t?t p? at komme p? MCSA kursus, s? jeg har ikke tid til at organisere noget, men tager gerne dvd afspiller og projektor hen til dig til forevisning :)

Mikkel
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

S?ren T kan jo ikke den 12 dec - men jeg er frisk l?rdag den 11 dec.
1999
Indlæg: 23
Tilmeldt: 17-11-2004 22:30:23
Geografisk sted: Sønderjylland

Indlæg af 1999 »

Hvorn?r er "Giv sundheden en tand" fra :?:

1988 eller hvad???





Mvh
1999
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:Uhada. S?t en DVD afspiller p? din julegaveliste. Det kan sikkert n?s endnu ;)
Jeg 'klarede' det ved at give min k?resten ed DVD i julegave. ?h, nej, kan vi ikke komme til at se den, fordi vi ingen DVD-afspiller har? N?, jamen s? m? vi jo k?be en .. ;-=
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Re: Giv sundheden en tand til...

Indlæg af tjornov »

Jesper.v skrev:S? blev min lille samling af KS fra Tv og en reklame/oplysnings video fra tandl?gerne sendt til S?ren Tjornov,h?ber i kan bruge det...
Vi l?b hurtigt hele samlingen igennem ved vores halv?rlige sammenkomst d. 12. december. Vi kendte alle musikudsendelserne i forvejen, men tandl?geoplysningsvideoen var ny. Interessant p? sin vis. Men ogs? lidt kikset.

Hvordan var det? Den tandl?geoplysningsvideo - har den v?ret udsendt og i givet fald til hvem?

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Giv sundheden en tand til...

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:
Jesper.v skrev:S? blev min lille samling af KS fra Tv og en reklame/oplysnings video fra tandl?gerne sendt til S?ren Tjornov,h?ber i kan bruge det...
Vi l?b hurtigt hele samlingen igennem ved vores halv?rlige sammenkomst d. 12. december. Vi kendte alle musikudsendelserne i forvejen, men tandl?geoplysningsvideoen var ny. Interessant p? sin vis. Men ogs? lidt kikset.

Hvordan var det? Den tandl?geoplysningsvideo - har den v?ret udsendt og i givet fald til hvem?

Mvh S?ren Tj?rnov
Jeg synes at mindes vi fik oplyst den ikke var benyttet - blot lavet.

For mig virkede den som materiale myntet p? 8-12 ?rige skoleelever, alts? niveauet. Men ngoet siger mig at det ikke n?dvendigtvis er et s? smalt publikum man havde i tankerne. Tandl?geoplysning synes jeg ikke dominerede videoen. Jeg husker den som fokuseret p? ern?ring; derfor var der ogs? to yngre sportsfolk med i udsendelsen. Ifald det er korrekt som jeg husker at denikke som s?dan blev brugt, er det s?dan at KS m?ske har f?et for frie h?nder og at det endelige resultat ikke har kunnet bruges imod den oprindelige m?lgruppe - eller ikke egnede sig til distribution i den/de kanale(r) som den var tilt?nkt?

Mikkel
Besvar