Sonny Souffl? / Tonny Toup? snart p? DVD

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
PJ
Indlæg: 38
Tilmeldt: 22-07-2003 00:09:02
Geografisk sted: Ringsted

Sonny Souffl? / Tonny Toup? snart p? DVD

Indlæg af PJ »

S? er det snart det sker. Gr?sted films produktioner kommer p? DVD inden jul. P? www.graestedfilm.dk g?stebog, har en bruger ved navn Patrick via CMC f?et oplyst at DVD'er kommer til november :!: :

:arrow: "Hej alle andre fans!Jeg har i dag f?et svar fra CMC. De skriver "Sonny Souffl?" og "Tonny Toup?" udkommer f?rst i november! S? vi har en masse at gl?de os til. Endelig sker det. F?rdig med at overrende DR. : )Mvh. Patrick"

Wikke / Rasmussen validerer:

:arrow: "K?re ... I skal ikke v?re bange. Vi er med hele vejen med de DVD'er og er netop nu igang med at tilrettel?gge extra-materialet, covers etc. Det bliver DE ORIGINALE FULD-L?NGDE AFSNIT som udgives! + X-tra materiale og booklet.Mere om det hele n?r vi n?rmer os. Mange hilsener til jer allesammen fra Steen & Michael
WIKKE & RASMUSSEN"


Og ydermere:

:arrow: Bare rolig. Vi skal nok lave et kommentatorlydspor ogs?!KhMichael & Steen
WIKKE & RASMUSSEN


S? er det vist tid til tidlige julegaver!!! :o
_-= PJ =-_
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Kanon.... :P :P :P
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

HenningGrebo skrev:Kanon.... :P :P :P
Jeg er desv?rre ikke s? flink til at se genudsendelserne p? tv, jeg fik dog set Tannh?jser afsnit 2 s? jeg gl?der mig til DVD'en og et directors lydspor er faktisk en rigtig god detailje som jeg faktisk benytter mere end normale lydspor. Ved normalt lydspor hoper jeg gerne kedelige passager over, mens jeg lytter til det hele, hvergang jeg spiller skiven med special lydspor.

-breiler
1999
Indlæg: 23
Tilmeldt: 17-11-2004 22:30:23
Geografisk sted: Sønderjylland

Indlæg af 1999 »

Var det ikke en id? at udgive
nogle programmer med Schumacher p? DVD? :o
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

1999 skrev:Var det ikke en id? at udgive
nogle programmer med Schumacher p? DVD? :o
Det skal du nok ikke regne med at DR s?ger mulighed for, fordi videoudsendelserne vil have et begr?nset publikum og koste royalties, da det ikke er egenproduktion og ikke indg?r under de broadcast regler & copyright regler som DR afvikler radio / tv / website under.

Deres egenproduktioner vil sikkert heller ikke egne sig til udgivelse p? DVD. Derimod vil det v?re billigere underholdning p? DR2. Men du kan jo selv pr?ve at t?ne p? hvor sjovt det er for hele Danmark at se alle Labyrint, Ser Man Det, Kims Corner og s? videre, med tanke p? at det er som at se samtlige Susanne Bjerrehus, Eleva2eren, Lykkehjulet. Der er simpelthen for meget som g?r igen. L?rdagshj?rnet, Her Er Dit Liv og ligendene vil v?re mere aktuelle specielt for de udsendelser som omhandler folk som nu er d?de.
Noget som vil v?re meget uinteressant vil for eksempel v?re Kanal 22 og andre programmer som tog ting op i samtiden og som kunne v?re interessante ogs? kun for meget meget f?.

De udsendelser hvor der er lidt afveksling vil straks v?re noget som eftermiddagene og de sene nattetimer kunne udfyldes med. Men igen p? DR2 hvor man oftest spises af med temal?rdag og andet godt som ikke kan ses af folk med ?ldre tv anl?g. Og som neto pm?tte efterlyse et gensyn med en k?r gammel udsendelsesr?kke.

Mikkel
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Sonny Souffl? / Tonny Toup? snart p? DVD

Indlæg af MikkelBreiler »

PJ skrev:S? er det snart det sker. Gr?sted films produktioner kommer p? DVD inden jul. P? www.graestedfilm.dk g?stebog, har en bruger ved navn Patrick via CMC f?et oplyst at DVD'er kommer til november :!: :
Hmm
De er til salg i DRs webbutik:


Tonny Toupe Show, 2t 20m, 200kr.

Pris DKK 199,95

Leveringstid: 4-7 dage

H?rrejsende tv-underholdning med pop, power og p?g?ende journalistik, pr?senteret af et par oversmarte tv-v?rter, Tonny og Tonny.

Michael Wikke: ?Id?en var enkel, hvorfor spilde en hel aften foran fjernsynet, n?r man kan f? det hele p? 25 minutter?.
Steen Rasmussen supplerer: ?Da vi lavede Tonny, var det ment som en parodi p? en amerikansk tv form, som vi ikke troede danskerne ville hoppe p? i virkeligheden?.

Og Tonny Toup? havde det hele, ?TV der dr?ber? ? familieidyllen der bliver brudt af et dr?ber-tv. ?Klap-i-Olsen? ? detektiven, som altid filosoferede over 2 kolde fra kassen i Barbar bar. ?Rambuk-TV ?? reality-tv blev her introduceret, mange ?r f?r det blev opfundet. ?De 4 J?rgen Cleviner? ? tips til hvad man kan lave, n?r man ikke ser fjernsyn og ?Henriette Hermansen?, den romantiske serie om pigen der skulle s? grueligt meget igennem for at finde lykken.

Dvd'en indholder alle 5 afsnit med digital billed- og lydforbedring.

Ekstramateriale:
- Kommentarspor med Wikke og Rasmussen til alle afsnit
- Tilbage til Sonny og Tonny ? med Wikke og Rasmussen i lydstudiet, hvor de genindtaler nogle af de gamle replikker.
- Bag om kameraet: Wikke & Rasmussen viser billeder og fort?ller historier fra optagelserne.

-----------------------------------------
Sonny Souffle Chok Show, 2t 40m, 200kr.

Pris DKK 199,95

Leveringstid: 4-7 dage

Sonny Souffl? kom ?ret efter Tonny Toupe med v?rterne Sonny og Sonny. De var denne gang lidt mere afd?mpede, med forskellige g?ster p? ?slottet? pr?senterede de Tannh?user. Et drama med de gode og de onde, i skikkelse af Kurt & Reinhardt p? tanken, Ilse von Tannh?user og hendes h?ndlangere.

Vi blev introducerede for Br?drene Bisp og deres voldsomme Volvo, heltene der reddede verden med bispestave, FUK-finger og den altid og skr?mmende trussel, ?Ska? du ha? soya i rullen??

Dvd'en indholder alle 5 afsnit med digital billed- og lydforbedring.

Ekstramateriale:
- Kommentarspor med Wikke og Rasmussen til alle afsnit
- Tilbage til Sonny og Tonny ? med Wikke og Rasmussen i lydstudiet, hvor de genindtaler nogle af de gamle replikker.
- Bag om kameraet: Wikke & Rasmussen viser billeder og fort?ller historier fra optagelserne af ?Sonny?.


Mikkel
Besvar