KS M?de L?rdag 11 dec

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

KS M?de L?rdag 11 dec

Indlæg af HenningGrebo »

Hvis ikke der kommer nogle seri?se tilmeldninger eller svar ang l?rdag den 11 dec s? tror jeg at jeg lover mig selv ud til noget andet den dato... :roll:
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

ja, kan vi s? f? nogle bud p? hvilken dato vi skal satse p?. Det bliver jo absolut ikke nemmere jo l?ngere vi venter. p? forh?nd tak.
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlæg af Erling Larsen »

Jeg ville hellere end gerne deltage i et s?dan arrangement, men for mit vedkommende er d. 11 dec. totalt udelukket, da det er en af de store julefrokost dage og i kraft af at jeg stadig k?rer rundt med diskoteker, er jeg fuldst?ndig oph?ngt denne dag.

Der er muligheder d. 12 dec. men det afh?nger dog lidt af tidspunktet.

Tirsdag d. 14 dec. er helt ledig, s? der ville jeg allerede nu kunne give et 100% klart ja til deltagelse.

Lad mig endelig h?re n?rmere
Mvh Erling 8-)
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg er med! Hvorfor jeg ikke har kunne finde dette indl?g i et stykke tid er mig en g?de. Men p? er jeg alts? - s?dan, mellem to amninger *grin*. Gl?der mig ;-)

Glipper det den 11. december er jeg ogs? klar d. 14. december.

Mvh S?ren Tj?rnov
Steentoft
Indlæg: 81
Tilmeldt: 15-09-2003 14:51:49
Geografisk sted: Svendborg

Indlæg af Steentoft »

tjornov skrev:Jeg er med! Hvorfor jeg ikke har kunne finde dette indl?g i et stykke tid er mig en g?de. Men p? er jeg alts? - s?dan, mellem to amninger *grin*. Gl?der mig ;-)

Glipper det den 11. december er jeg ogs? klar d. 14. december.

Mvh S?ren Tj?rnov
Hej

Jeg er ogs? klar til den 14. eller en anden hverdag. Vi finder n?ppe en weekend med stort fremm?de :(

Tjornov; Hermed et forsinket tillykke med de sm? :)

Mvh S?ren Steentoft
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Foranlediget af Jacob Nielsen kommer en post af indbydelsen som ogs? er postet der hvor vi ellers diskutere den slags. I det private forum
OK s? er Kim Schumachers f?dselsdag lige om hj?rnet. Det er onsdag 15 december og selvom vi ynder at holde os til m?rkedagene, s? er december en dum tid for mange at finde en ledig aften specielt da det ikke er for en kort bem?rkning p? kirkeg?rden men noget st?rre og l?ngere og derfor m? weekenden tages i brug.

Med fare for mandefald pga julefrokoster er der fra Hvidovre blevet stillet forslag om at det m? blive 17/12 klokken 17 i min lejlighed.

Et arrangement for de som elsker KS musik og vil g?tte med p? plader, diskutere sitets videre fremtid og hvad vi ellers finder p?.

Stedet er min lejlighed p? H?jagerparken 47.2, 2750 Ballerup.

Datoen er fredag 17 december 2004

Jeg forventer at deltagerne har tilmeldt inden den dato. P? email mibm@tdcadsl.dk eller per telefon 4468 1661.

Deltagerne er s? vidt muligt til stede fra 17 og frem men er det et problem s? retter vi p? tiden.

Der kan stilles een dr?mmeseng til r?dighed til overnatning for den som m?tte komme langvejs fra og ikke ?nsker at forlade selskabet inden jeg har spillet pladen med den tykke dame.

Af hensyn til eventuel flytning af arrangementet for at f? s? mange med er det meget godt at melde til eller fra meget meget hurtigt - specielt da jeg 22. november p? begynder et h?rdt kursus som f?rst slutter sidst i juli n?ste ?r, er det meget meget vigtigt at give mig besked inden eller p? s?ndag 21. november.

Jeg sender denne i email til flere af de faste modtagere samt p? forum'et i private.

Mikkel
Besvar