Kontakt s?ges :-)

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Kontakt s?ges :-)

Indlæg af Erling Larsen »

Hej fellow 80er K.S. Retro freaks.

Der skal ?benbart v?re ca.1-2 m?neder mellem jeg kommer her forbi og temmelig meget mod min vilje, men s?dan er det n?r tidens netudbydere ikke kan levere varen.

Men nok om det.

Der var nogle stykker af jer som besvarede mit tidl. indl?g vedr. nostalgisk materiale i forb. med den forest?ende disko retro side, som jeg arbejder ih?rdigt p?.

Jeg vil blive glad hvis de af jer som l? inde med sjove ting og sager, ville v?re s? rare lige at sende mig et tlf. nummer, s? jeg lige kan sl? p? tr?den til jer for n?rmere aftale vedr. dette.

Jeg vil i mellemtiden generere en dublet liste, som vil v?re ren pluk 2 go som tak for hj?lpen.

Vil lige samtidig poste mit seneste rov, selv om det nok burde v?re under kategorien 80er musik ;-)

Var p? loppemarkedet og fik tilbudt at tage stakken af plader, s? s?lgeren slap for at sl?be det hjem igen.
Der var ca. 350 stk og den samlede pris var 50,-kr. Der var naturligvis meget ????h, men s? sandelig ogs? en del guf.

For de mix interesserede, s? har jeg f?et fingrene i en komplet DMC samling fra perioden 84-86 og det er alle udgaver inkl. for en plov (500). Det er ganske ok, da jeg har set mange af disse p? nettet til stykpriser p? over 200 kr. for nogle vers. Alle var i mint condition, s? den st?r p? Les Adams remixes i lange baner, krydret med Ben Liebrand megamix for fuld skrue. Hvis der er DMC / mix / megamix samlere i blandt jer, s? giv lige lyd, da jeg har op til flere dubletter af DMC, Music Factory, Max Mix, Discobreaks, X-Radet records, The JDC Mixer, Disco Cuts Program Service, Flim Flam mv. liggende og som jeg helere ser g?r lidt gl?de hos ligesindede samlere frem for at samle st?v i dublet magasinet.

Prisen er efter Breiler princippet:
"For penge det ikke nytter, men med dubletter jeg gerne bytter" :-)

God weekend til alle
Mvh Erling 8-)
Torben Pedersen
Indlæg: 642
Tilmeldt: 26-08-2003 13:09:41
Geografisk sted: DK

Indlæg af Torben Pedersen »

Jamen dog, har du f?lgende skiver:

Music Factory Mastermix Issue 2, 4 & 9
Disco tracks program service 1

Hvilke disco breaks skiver har du?

Torben
"This is Miami pal!, where you can't even tell the players without a program, down here you're just another amateur"
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlæg af Erling Larsen »

Hej Torben

Jeg sidder ikke i n?rheden af arkivet, s? jeg skal lige tjekke op p? sagerne, men jeg lover dig at smide en besked, s? snart jeg har gjort status over hvad der er.

Har du i ?vrigt noget sp?ndende liggende i dubletform ?
M?ske jeg skulle lave 2 lister...En dubletliste og en "?nske" liste ???

Arbejder ih?rdigt p? at fuldende min DMC, Disco Breaks og Music Factory samling. JDC mixene er en kende for dyre p? nettet, s? det m? nok vente til jeg f?r penge tilovers = Vinder i lotto ;-)
Mvh Erling 8-)
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Fodnote

Indlæg af Erling Larsen »

I ?vrigt har jeg lidt kontakt til Jesper ZOO Green, som selv er en ih?rdig mix samler og som i ?vrigt ogs? vil v?re at finde p? sidelinjen p? den kommende diskmuseums side. Jeg overvejer lidt om der skal v?re en sektion dedikeret helt specielt til dette f?nomen.

Hvad K.S. ang?r, s? vil hans profil kun blive ridset op i hovedtr?k, da denne side med alt tydelighed viser, hvor omfattende dette emne er. Og selvf?lgelig vil der v?re en klar og tydelig henvisning til kimschumacher.dk
for yderligere information.
Mvh Erling 8-)
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hej erling.
ang gamle sjove ting. Jeg kan n?vne mig selv....n? sp?g til side, det var mig med 20 mins videooptagelser af ballerup n?rradio midt i firserne.
Ring 2292 2892, bedst om aftenen.
mvh
s?ren.
Besvar