Flash and the Pan

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Musique
Indlæg: 59
Tilmeldt: 03-10-2003 15:11:02

Flash and the Pan

Indlæg af Musique »

Er der andre end mig, der stadig synes, at de gamle Flash and the Pan albums er rigtig god musik?

Jeg sidder og lytter til dem her til aften - jeg kan alts? godt li' forsangerens vocoder-mani.

Vocoderen giver et vist krydderi til musikken - som jeg synes har v?ret brugt af forskellige kunstnere med god effekt.

Men ...?h...jeg kan ikke komme i tanke om nogen lige nu.... Og hvorfor spillede KS aldrig noget FATP? Gik musikken for langsomt?
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

1. 17-06-1985 (mandag) Studie 85 3 Flash & the Pan Early morning wake-up call
2. 04-02-1985 (mandag) Studie 85 5 Flash & the Pan Midnight man


Jo da, han spillede da lidt :)

Personligt husker jeg nu mest Midnight Man, som stadig holder p? 80'er dansegulvet!

Mvh. SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Musique
Indlæg: 59
Tilmeldt: 03-10-2003 15:11:02

Indlæg af Musique »

SLL skrev:1. 17-06-1985 (mandag) Studie 85 3 Flash & the Pan Early morning wake-up call
2. 04-02-1985 (mandag) Studie 85 5 Flash & the Pan Midnight man


Jo da, han spillede da lidt :)

Personligt husker jeg nu mest Midnight Man, som stadig holder p? 80'er dansegulvet!

Mvh. SLL
Ja - det synes jeg nok, jeg kunne huske! Men jeg s?gte i jeres database og fandt intet - men jeg har sikkert tastet forkert.

Jeg kan faktisk huske, at han spillede Early morning wake-up call. Men jeg stolede p? PC'en og ikke min hukommelse - det er altid et dilemma.

Af FATP hits synes jeg ogs? at Waiting for a train er god - men min personlige favorit er California - en af de langsomme sange fra deres f?rste LP.
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Musique skrev:
SLL skrev:1. 17-06-1985 (mandag) Studie 85 3 Flash & the Pan Early morning wake-up call
2. 04-02-1985 (mandag) Studie 85 5 Flash & the Pan Midnight man


Jo da, han spillede da lidt :)

Personligt husker jeg nu mest Midnight Man, som stadig holder p? 80'er dansegulvet!

Mvh. SLL
Ja - det synes jeg nok, jeg kunne huske! Men jeg s?gte i jeres database og fandt intet - men jeg har sikkert tastet forkert.

Jeg kan faktisk huske, at han spillede Early morning wake-up call. Men jeg stolede p? PC'en og ikke min hukommelse - det er altid et dilemma.

Af FATP hits synes jeg ogs? at Waiting for a train er god - men min personlige favorit er California - en af de langsomme sange fra deres f?rste LP.
Mine favoritter er:
Midnight Man
Early Morning Wake Up Call
Ayla
og een til jeg ikke lige kan huske.
HenningGrebo
Indlæg: 305
Tilmeldt: 09-06-2004 14:40:23
Geografisk sted: Falster
Kontakt:

Indlæg af HenningGrebo »

Flash & the Pan er d?lme god musik...men kender ikke "Ayla" kunne v?re kult at h?re...
Besvar