80'er dokumentar p? DR2

.. alt andet, der ikke hører under nogle af ovenstående kategorier.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
PJ
Indlæg: 38
Tilmeldt: 22-07-2003 00:09:02
Geografisk sted: Ringsted

80'er dokumentar p? DR2

Indlæg af PJ »

S? er det med at holde fingeren p? optageknappen p? l?rdag og de kommende l?rdage for der kommer 80'er dokumentar p? DR2. :shock:

Det starter nu p? l?rdag d. 9/10 kl. 18.30 og varer 1 time...

www.tv-guiden.dk skriver:

Husker du - ?ret er 1980
Mordet p? John Lennon i New York, dansk ?konomi p? afgrundens rand og en bar Kirsten Norholt - er nogle af ingredienserne i det f?rste program i DR TV?s nye store serie "Husker du.".Serien best?r af optagelser fra DR?s store arkiv og nye optagelser med folk, som har en ?jenvidneskildring eller en holdning til noget, som skete i det ?r vi mindes. Her fort?ller Ulf Pilgaard om Dirch Passers liv, og om den aften bag scenen i Tivolirevyen, hvor hjertet ikke kunne mere.Seerne kan ogs? genopleve et rygestop-kursus gennem sk?rmen med hypnotis?ren Ali Hamann og hits fra 1980.


God forn?jelse - at gl?de sig... :D
_-= PJ =-_
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: 80'er dokumentar p? DR2

Indlæg af MikkelBreiler »

PJ skrev:S? er det med at holde fingeren p? optageknappen p? l?rdag og de kommende l?rdage for der kommer 80'er dokumentar p? DR2. :shock:

Det starter nu p? l?rdag d. 9/10 kl. 18.30 og varer 1 time...

www.tv-guiden.dk skriver:

Husker du - ?ret er 1980
Mordet p? John Lennon i New York, dansk ?konomi p? afgrundens rand og en bar Kirsten Norholt - er nogle af ingredienserne i det f?rste program i DR TV?s nye store serie "Husker du.".Serien best?r af optagelser fra DR?s store arkiv og nye optagelser med folk, som har en ?jenvidneskildring eller en holdning til noget, som skete i det ?r vi mindes. Her fort?ller Ulf Pilgaard om Dirch Passers liv, og om den aften bag scenen i Tivolirevyen, hvor hjertet ikke kunne mere.Seerne kan ogs? genopleve et rygestop-kursus gennem sk?rmen med hypnotis?ren Ali Hamann og hits fra 1980.


God forn?jelse - at gl?de sig... :D
Desv?re jeg ser det f?rst nu og kan godt huske jinglen for det men jeg efterlod vidoen i lejligheden uden besked om at optage noget for mig og kan ikke modtage dr2 her hos de gamle s? jeg gik glip af det. M?ske nogen som optog det kan tage det med til KS m?de n?ste gang (lad os finde en dag omkring KS-f?dselsdag 14/12) s? kan de som gik glip se hvad de gik glip af.

Btw det Zolid mpeg kort som Aldi havde p? slagtilbud i sidste uge er faktisk en rimeligt OK ting. ti l349 er det ok at encoding er i sw - man skal bare have en ok pc at optage p?. Og man kan optage p? bestemt tidspunkt endda med powerup af pc - hvis man har en bios som kan starte den / et timer ur.

mikkel
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

Jeg har udsendelsen liggende som divx til et kommende ks-arrangement hvis det er. Meget sp?ndende udsendelse, men specielt KS-relateret var den dog ikke; den omhandler kun 1980/81, hvor KS ikke rigtigt var startet.
/Tom.
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af Soren Grebo »

hej.
ja hvis vi skal finde en dato for ks-m?de, s? skal datoen nok snart p? plads. for julem?neden er jo traditionelt booket godt op. hvad med s?ndag den 12 december, eller skal det v?re den 14 dec som jo s? er en tirsdag. jeg er p? begge dage.
hls s?ren grebo.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Jeg snakkede i dag med Jacob Nielsen om pr?cis det samme - en samling i december. S?ndag d. 12. er en god kandidat. Jeg snakker lige med Mikkel og Jacob igen.

Mvh S?ren Tj?rnov
Besvar