Otis Medley, Breakdance you can do it! VHS fra 1984

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Otis Medley, Breakdance you can do it! VHS fra 1984

Indlæg af MikkelBreiler »

Hejsa

Jeg var p? loppemarked klokken 9 her til morgen og fandt en s?d Salora video fra 80erne. Med stereo! SV9300, med manual og infrar?d fjernbetjening samt kopieringskabel. Det er en halvtung sag, som mekanisk fungere ret fint for sin alder. Prisen er 80 kroner. Og tilstanden blev beskrevet af den ?ldre dame som den bruger vi kun til at spille tegnefilm p? n?r b?rnene er p? bes?g. Dvs hendes b?rneb?rn. Men den er ikke h?rget, hvilket man jo godt kunne mist?nke med s? mange ?r p? bagen.

Pr?cis hvor gammel den er ved jeg ikke, og internettet er ikke s? oplyst om den. Men mon ikke den er fra 1985-1988 m?ske. M?ske kan S?ren Grebo brilliere med sin Fona baggrund og oplyse det korrekte ?r? :)

S? nu kan jeg h?re Otis Medley instruere i stereo. Det har jeg ikke kunnet f?r.
Desv?rre skal tromlen nok renses en anelse for der er lidt sl?r for neden i billedet, til geng?ld st?r min 1985 udgave af 007:Live And Let Die rimeligt p?nt, idet den hopper p? alle andre videoer jeg har. Men igen, sl?ret kant forneden.

Man kan ?benbart ikke f? alt med fl?de til. men jeg har en del ?ldre videob?nd som nu har f?et stereolyden frem. Jeg har blandt andet Fr?kkere End Politiet Tillader (UK). 007: Live and Let Die (UK), 007:Moonraker (UK), Depeche Mode Live in Hamburg 1985 (UK), Howard Jones live 1984 (UK). Jeg har ingen film udsendt i Danmark i 80erne, idet min familie gik meget op i at k?be filmene fra ny i England n?r vi var p? ferie for at slippe for danske undertekster, som der er alts? ingen danske Kim Schumacher undertekster p? Fr?kke End.... :(

M?ske jeg skulle pr?ve at restaurere den og grabbe Otis Medleys Breakdancevideo igen. Eller blot spille den til n?ste sammenkomst. Vi skal ogs? have noget mere tid, s? vi ogs? kan snakke om sitet, og n? at se nogle KS tv-udsendelser.

Jeg var lige ovre og hente (alts? k?be...) mere lydudstyr.
En Kenwood AT-50 digital timer til 4 enheder. Forel?bigt er det blot et lydl?st ur til 50 kroner.
En Technics RS-615US cassetteb?ndoptager. Meget ren inden i, skal blot have en nyt tonehovede ved lejlighed og nye gummiremme til t?llev?rket.
En Sony CDP-670 cdafspiller, mage til den jeg har, s? skifter jeg skuffen ud s? den ikke larmer. Hvis alts? den er de 50 kr v?rd. Men der er digital udgang p? den, s? den er ikke helt dum :)

-breiler
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Otis Medley, Breakdance you can do it! VHS fra 1984

Indlæg af MikkelBreiler »

Videoapparatet virker fint. Bortset fra det med billedkvaliteten.
Jeg er ved at grabbe Otis Medley instruktionsvideoen igen alligevel.
Faktisk s? er det kun klippene fra 'Breakdance The Movie' som er i stereo, selve instruktionen med Otis Medley er i mono.

-breiler
Besvar