Sp?rgsm?l vedr. remix af Nicole's Don't You Want My Love

Debat om Kim Schumachers radioudsendelser

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Tenzel Kim
Indlæg: 10
Tilmeldt: 23-11-2003 16:13:38
Geografisk sted: Frederiksberg

Sp?rgsm?l vedr. remix af Nicole's Don't You Want My Love

Indlæg af Tenzel Kim »

I oplysningerne for 26-05-1986 st?r der at Nicole nummeret Don't You Want My Love sandsynligvis er taget fra Remixed Records 1.

Er der nogen der kan give mig nogle yderligere oplysninger om den version der blev spillet. Var det den udgave der starter med en mandestemme der siger "She with the New York Eyes. Nicole. Don't You Want My Love" og som undervejs i nummeret g?r fuldst?ndig amok og Nicole p? et tidspunkt siger "What the fuck is this" eller noget i den retning?

Havde engang en ven der havde det nummer som jeg s? fik optaget over p? et kasetteb?nd. Desv?rre blev dette b?nd stj?let omkring 6 ?r siden og jeg har ikke kunne finde den version siden da hvilket ?rger mig gr?nsel?st da det efter min mening var et af de fedeste remix jeg har h?rt.

H?ber der er en der kan hj?lpe.

Tenz.
"Folk siger livet er h?rdt, men man sp?r' sammenlignet med hvad. Heldigvis er livet s? kort, at man ikke beh?ver tage det alvorligt" -KS
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Sp?rgsm?l vedr. remix af Nicole's Don't You Want My Love

Indlæg af MikkelBreiler »

Tenzel Kim skrev:H?ber der er en der kan hj?lpe.
Jeg har ikke lige adgang til min optagelse af den udsendelse. men her er lidt info omkring Remixed Records 1, og hvorfra det kan udeledes hvor sv?rt det kan blive at skaffe et eksemplar af denne plade.

http://www.disco-disco.com/djs/denniz.html

(Det er en nekrolog) jeg kan godt huske da han d?de. Stemningen var som om samtlige lydstudier i Sverige flagede p? halv.

I?vrigt hvis det vindermix p? remixed records 1 er det KS spiller b?r vi skrive Roger Tuuri p? som mixer.

-breiler
Tenzel Kim
Indlæg: 10
Tilmeldt: 23-11-2003 16:13:38
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Sp?rgsm?l vedr. remix af Nicole's Don't You Want My Love

Indlæg af Tenzel Kim »

MikkelBreiler skrev:Jeg har ikke lige adgang til min optagelse af den udsendelse. men her er lidt info omkring Remixed Records 1, og hvorfra det kan udeledes hvor sv?rt det kan blive at skaffe et eksemplar af denne plade.
Damn. Efter at have chekket den side er der et eller andet der begynder at d?mre. Ham jeg oprindeligt fik den kopieret fra n?vnte vist et eller andet om at den var meget sj?lden og at han kun kendte til et par stykker ud over ham der var i besiddelse af den heriblandt Kim og vist nok ogs? Jan Olsen der oprindeligt spillede p? Niv? Radio og senere p? Voice of H?rsholm.

M? desv?rre nok skyde en hvid pil efter det nummer. ?v :(

Tak for hj?lpen alligevel.

Tenz.
"Folk siger livet er h?rdt, men man sp?r' sammenlignet med hvad. Heldigvis er livet s? kort, at man ikke beh?ver tage det alvorligt" -KS
Brugeravatar
Erling Larsen
Indlæg: 65
Tilmeldt: 25-08-2003 22:50:23
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Indlæg af Erling Larsen »

Hey Tenz

Hvis du mener at Jan Olsen ogs? havde det, s? pr?v evt. at tage kontakt til ham og sp?rg om han stadig har den...Det kunne jo v?re du var heldig :-) , g?r ud fra at det er Jan Olsen, som i dag er Redakt?r p? TUNE Magazine ?!? jan@tunemag.dk

Good luck !

Erling
Mvh Erling 8-)
Besvar