Julekomsammen 14/12 mellem middag og sen aften

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Julekomsammen 14/12 mellem middag og sen aften

Indlæg af MikkelBreiler »

Hej

I anledning af KS f?dselsdag, ikke julen som s?dan, er der noget komsammen p? min bop?l, 14/12, dagen f?r selve f?dselsdagen, fordi det nu er smartest mht folk som kommer l?ngere vej fra, og fordi det er nok den dag de fleste kan med tanke p? de mange julefrokoster som folk normalt valfarter til (fordi maden plejer at v?re gratis og chefen skal drikkes fuld og have bind for ?jnene....).

Ideen er at de tilmeldte dukker op fra skal vi sige 12:00 og frem, gerne f?r hvis man vil. Og g?r hjem senest 22:00 (mest af respekt for de enlige ?ldre mennesker som bor p? hver side af mig).
Men I de cirka 10 timer skulle det v?re muligt at indtage f?de i etablissementet "Burgerhouse" ikke s? langt herfra/alternativt hive det indk?bte over i lejligheden til indtagelse. Er der stemning for et lidt finere sted, kan vi fors?ge at skaffe bord p? den Tyriske restaurent som bryster sig med Nordens st?rste buffet (uden at man bliver fl?et).

Er der stemning for det og hvis tilmeldtes biler har plads til de fremm?dte, kan der arrangeres en karavane tur op til S?ller?d kirkeg?rd for at l?gge vejen forbi KS seneste kendte opholdssted. I l?bet af eftermiddagen medens det fortsat er lyst (nok til at hitte gravstedet) og tage billeder uden blitz.

Der vil i lejligheden v?re hyggelig snak om alt muligt, for eksempel hvordan KS-sitet skal v?re i fremtiden og der vil helt sikkert v?re nogen som har taget nogle plader med som vi andre kan g?tte, og ellers kan jeg sikkert finde nogle m?rkelige og obskure nogen frem folk f?r mulighed for at g?tte p?. Dagen er d?t vi g?r den til.

Tilmelding til mig p? en PM eller email. Det er altid godt at have hentet nok stole op fra k?lderen.

Det er en god ide at ringe til mig snarligt, hvis brug af min dr?mmeseng (ental) er ?nsket, jeg t?nker her p? de interesserede som kommer rigtigt langt fra og kunne bruge en overnatning, s? er det alts? f?rst til m?lle.... med mindre i har en sovepose, et spejderlagen eller en seng ude i byen.
P.t. er der 4 tilmeldte, og det kunne v?re sjovt at se hvor mange vi n?r op p? denne gang.

-breiler
Soren Grebo
Indlæg: 486
Tilmeldt: 01-11-2003 12:45:29
Geografisk sted: Roskilde

s?ndag d 14.12

Indlæg af Soren Grebo »

Hej Mikkel.
Jeg hedder s?ren grebo og jeg havde t?nkt mig at kigge forbi den 14/12. Jeg har fornylig vist min Kim Schumacher samling til S?ren Tj?rnov og fra den har jeg lige f?et overspillet alle 7 stk Kim`s Corner til DVD. Dem vil jeg medbringe d 14. Der er vist ikke s? mange der har set dem i lang tid.
Jeg skal dog f?rst p? arbejde og dern?st ind og se Phantom of the opera, s? f?rst omkring kl. 19.00 kan jeg v?re der. Hvad er din adresse i Ballerup???
mvh s?ren.
Besvar