Hallooooo

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
millemus
Indlæg: 10
Tilmeldt: 30-08-2003 04:47:57
Geografisk sted: R?dovre

Hallooooo

Indlæg af millemus »

Hvor er I henne allesammen??? :o

Jeg synes, der har v?ret ret d?dt herinde de sidste mange dage.....




Bekymrede hilsener
Camilla :?
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

Jeg tror de kloge hoveder er g?et i lydstudiet for at finde en l?sning p? din lille "opgave" ;-)

Jeg har ogs? lyttet til klippene, men jeg er helt lost.
/Tom.
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hejsa du,

Jeg har ogs? lyttet til sangene. Men det ligger desv?rre ogs? helt uden for det jeg plejer at h?re, n?r det drejer sig om 80'er musik.

Jeg kender det ganske simpelt ikke :-(

Mht. aktiviteten p? forummet, s? har jeg f.eks. v?ret en af de "lidt frav?rende", det sidste stykke tid :-)

Jeg har arbejdet en del p? nogle bootlegs, hvoraf den ene nu ser ud til at blive sendt ud p? 12inch plade, dejligt :-)

Men det kunne v?re, at man snart skulle tage sig sammen til en gang KS database opdatereing, hvis alts? ikke alle "hullerne" allerede er fyldt ud med oplysninger? :-)

Mvh.
SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Hvad du oplever er faktisk helt normalt, alts? at vores aktiviteter og aktivitetsniveau k?rer lidt i b?lger. S?dan har det altid v?ret - lige siden nyhedgruppen startede (var det i for?ret 2000?).

Det er noget med, at det faktisk tager en hel del tid at finde vinyl og kilder til korrektioner + indtaste speak (husker I det?). Og den tid skal man have, eller rettere tage sig (hvis man har lyst).

Persoligt er jeg forbi flere gange om dagen, og netop i dag har jeg taget mig lidt tid til at yde en indsats igen. Jeg skal nemlig p? biblioteket og kigge p? gamle mikrofilm med Politiken p? Gladsaxe Bibliotek. Normalt bruger jeg Frederiksberg Bibliotek (meget praktisk n?r jeg bor p? Frederiksberg), men der har de Berlingske Tidende, og jeg har brug for en alternativ kilde. Berlingske Tidende udkom nemlig ikke i de f?rste dage af juni 1987, og derfor finder vi ikke der et muligt svar p? sp?rgm?let om hvorvidt udsendelsen 1987-06-08 blev sendt denne dag eller en uge tidligere.

Et andet sp?rgsm?l, jeg vil fors?g at f? svar p?, er hvorn?r den f?rste KS-udsendelse blev sendt. Der m? jeg lige r?se alle programoversigter fra juli-december 1982 igennem. Det tager nok en lille times tid.

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Hallooooo

Indlæg af MikkelBreiler »

millemus skrev:Hvor er I henne allesammen??? :o
Tjae, SLL, Torben og jeg har lige v?ret ude og k?be plader idag, s?e, d?r!
Jeg synes, der har v?ret ret d?dt herinde de sidste mange dage.....
Bekymrede hilsener
N?ja, men som Tj?rnov skriver s? er det helt normalt. S? der er ingen grund til bekymringer. Folk valfarter jo ikke herind som til et gilde eller festival, og vi reklamerer jo ligesom ikke i dagspressen eller har bannerreklamer p? andre sites, selvom en hvervekampange for at finde folk med udsendelser vi ikke har oplysninger om kunne v?re en m?de at 'piske ormene frem fra hullerne' ;)

Og jeg er stadigt ikke kommet n?rmere hvad du har p? de b?nd :(

-breiler
Musique
Indlæg: 59
Tilmeldt: 03-10-2003 15:11:02

Indlæg af Musique »

Jeg synes, der har v?ret ret d?dt herinde de sidste mange dage.....
Bekymrede hilsener
Jeg tror, at m?den at bruge sitet p?, er, at komme en gang imellem - og ikke fx dagligt.

Stedet er jo bagudrettet (musik der blev spillet i radioen for 20 ?r siden) og derfor er der ikke n?dvendigvis noget nyt at berette om.

Internet er lagdelt p? mange m?der: Steder man bes?ger flere gange dagligt, steder man sl?r ting op p?, etc, etc. Det handler vist bare om at bruge tingene korrekt.

(Selvf?lgelig ville det v?re ?skefedt med str?mmende musik, debat og sjov - men det ligger ikke i kortene. For dyrt, for tidskr?vende, etc)
Besvar