Jeg har et par sange som jeg har v?ret n?dt til at opgive at identificere selv...
De er optaget fra radioen for MANGE ?r siden, og lydkvaliteten er ringe

S? det kunne da v?re dejligt at finde dem p? vinyl/cd - i ordentlig lydkvalitet.
Problemet er jo s? bare, at jeg ikke aner, hvad sangene hedder, eller hvem som synger dem. Og s? kan det jo v?re lidt sv?rt at finde frem til dem....

S? nu er det, at jeg har brug for jeres hj?lp.
Jeg kan dog kun komme med meget sparsomme oplysninger om sangene, og udelukkende ved hj?lp af teksten, som endda er sv?r at h?re fordi der er meget sus p? b?ndet.
N?, here we go:
Sang 1:
Sunget af en dame. Er nok fra starten/midten af 80?erne. Genren er italo disco. Noget af teksten, lige f?r omkv?det, lyder s?ledes:
...And I saw you - I will take you away....
Noget af omkv?det lyder som om hun synger noget med " I?ll get a way to Paradise" og s? noget med "Into a neverending...." Og s? er der en del ekko i sangen.
Sorry, men det er alt, jeg kan sige om den.
Sang 2:
Ligeledes sunget af en dame. Nok fra starten af 80?erne, eller m?ske endda fra slutningen af 70?erne.
Genren er disco igen.
Og denne gang kan jeg ikke fort?lle andet end at hun i omkv?det synger noget med: ..." here in my hometown..."
Igen er der lidt ekko hist og pist i sangen.
Det var ikke mange oplysninger, jeg kunne komme med

Men hvis nogle af jer har en formodning om, hvilke sange det kunne v?re, s? sig endelig frem