Le Jete/La Cage Aux Folles

Rettelser til databasen - forkert stavede navne osv.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Le Jete/La Cage Aux Folles

Indlæg af tjornov »

Her forleden "snublede" jeg over Le Jete/Le Cage Aux Folles. Jeg vidste straks, at jeg havde h?rt udsnit af det nummer f?r men aldrig som et fuldt nummer. Det tog noget tid, f?r jeg fandt ud af det, men det indg?r i det megamix, som KS spiller 1984-01-16 fra 7:39 og frem. Han n?vner ikke gruppen til sidst.

Det fik mig til at se n?rmere p? indholdet af det megamix, og det har vedf?rt visse ?ndringer.

F?r stod der: Megamix, bl.a. m. Lime, G.L.O.B.E. And The Whiz Kid, Running Dice, Sylvester, Twilight 22, Freeez

Mens der nu st?r: Megamix med ?/?, ?/?, Lime/Angel Eyes, Steven "Tintin" Duffy/Kiss Me, G.L.O.B.E. And The Whiz Kid/Play That Beat Mr. DJ, Ronnie Dyson/All Over Your Face, Le Jete/La Cage Aux Folles, Sylvester/Don't Stop, Twilight 22/Electric Kingdom, Freeez/?

L?g is?r lige m?rke til skiftet fra Running Dice -> Ronnie Dyson. Er der en, som har mixet, som kan identificere nummeret med Freeez?

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
tom
Site Admin
Indlæg: 238
Tilmeldt: 04-06-2003 16:18:40
Geografisk sted: Aalborg, Denmark
Kontakt:

Indlæg af tom »

... fra b?ssemusicalen La Cage des Folles (ringer der ikke en klokke nu? ;-))

Se speaken i Pop 83 07-11-1983 - Gloria Gaynor - I am what I am.

(Jaja, jeg svarer ikke p? dit sp?rgsm?l (jeg aner det ikke) - men det var blot musicalens titel der triggede mig)
/Tom.
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

?h, det var den udsendelse og det ?r. Jeg kunne godt huske det, med at han n?vte Le Cage Aux Folles et eller andet sted, men ikke hvor.

Det kunne v?re, at man lige skulle se hvad den musical ellers indeholdt ...

Mvh S?ren Tj?rnov
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Re: Le Jete/La Cage Aux Folles

Indlæg af MikkelBreiler »

tjornov skrev:Mens der nu st?r: Megamix med ?/?, ?/?, Lime/Angel Eyes, Steven "Tintin" Duffy/Kiss Me, G.L.O.B.E. And The Whiz Kid/Play That Beat Mr. DJ, Ronnie Dyson/All Over Your Face, Le Jete/La Cage Aux Folles, Sylvester/Don't Stop, Twilight 22/Electric Kingdom, Freeez/?

L?g is?r lige m?rke til skiftet fra Running Dice -> Ronnie Dyson. Er der en, som har mixet, som kan identificere nummeret med Freeez?
Det er ikke med p? albummet fra dengang, det n?rmeste p? albummet som kunne v?re det er nummeret "Can You", som dog ikke har den flotte melodi.

De f?rste ?/?, ?/? er det ikke den samme sang? Det er s?vidt jeg kan bed?mme Benny Goodmans "Sing Sing Sing" tema, som nok fra 1930erne, men her i en disco udgave. Er der nogen som kan pin-pointe den/de som fremf?rer den?

-breiler
Besvar