Tony Moran, Latin Rascals....

Debat om musik og plader fra 1980'erne.

Redaktør: www.kimschumacher.dk

Besvar
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Tony Moran, Latin Rascals....

Indlæg af MikkelBreiler »

Hej Musikr?dder!

God artikel som kommer vidt omkring.

http://www.cheebadesign.com/legends/article5.htm

-breiler
SLL
Indlæg: 619
Tilmeldt: 12-07-2003 01:54:20
Geografisk sted: Haslev
Kontakt:

Indlæg af SLL »

Hejsa,

Yderst interessant info du har fundet der. Det er ganske sjovt at se, hvor mange guld projekter den mand egentlig har v?re blandet ind i. Jeg var faktisk ikke klar over, at det var Tony Moran der stod bag navnet Latin Rascals, og at han stadig er aktiv den dag i dag :-)

Mvh.
SLL
Dreaming of the good old Kim Schumacher days, and the 80s italo/house/dance stuff
------------------------------------------------
http://www.myspace.com/sllremixessallyshapiro
http://myspace.com/sllkefrens
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

SLL skrev:Yderst interessant info du har fundet der. Det er ganske sjovt at se, hvor mange guld projekter den mand egentlig har v?re blandet ind i. Jeg var faktisk ikke klar over, at det var Tony Moran der stod bag navnet Latin Rascals, og at han stadig er aktiv den dag i dag :-)
Jeg arbejder p? at finde nogle Latin Rascals mix fra radiostationer p? nettet, forel?bigt har jeg 3-4 stykker udover de som blev skrevet om med Pacos Supermix p? boardet her for ikke s? l?nge siden. Selvf?lgelig er de ikke andet end streams i lav bitrate men for hyggens skyld.
Jeg arbejder ogs? p? at skaffe mix i god kvalitet hjem fra USA, og jeg ved at Jeppe Severin ogs? er meget interesseret i disse. De koster dog $25 per styk (for 2CD). S? det er noget der skal spares op til, omkostningerne ved at bestille og f? det sendt herover skal jo l?gges til og jeg vil gerne have r?d til at k?be en p?n stak mix f?r jeg bestiller.

-breiler
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

MikkelBreiler skrev:Jeg arbejder p? at finde nogle Latin Rascals mix fra radiostationer p? nettet, forel?bigt har jeg 3-4 stykker udover de som blev skrevet om med Pacos Supermix p? boardet her for ikke s? l?nge siden. Selvf?lgelig er de ikke andet end streams i lav bitrate men for hyggens skyld.
Dem tror jeg ogs?, at jeg har v?ret forbi. Og jeg er MEGET interesseret i at f? dem i en bedre kvalitet + f? flere!
MikkelBreiler skrev:Jeg arbejder ogs? p? at skaffe mix i god kvalitet hjem fra USA, og jeg ved at Jeppe Severin ogs? er meget interesseret i disse. De koster dog $25 per styk (for 2CD). S? det er noget der skal spares op til, omkostningerne ved at bestille og f? det sendt herover skal jo l?gges til og jeg vil gerne have r?d til at k?be en p?n stak mix f?r jeg bestiller.
Hey, dem er jeg ogs? med p?. Jeg tror jeg ved lige pr?cis hvad det er for en side, I har set dem p?. Fint, at vi kan dele omkostningerne.

Mvh S?ren Tj?rnov
Finn Snor
Indlæg: 90
Tilmeldt: 10-09-2003 10:24:15
Geografisk sted: HC ?rstedsparken

Indlæg af Finn Snor »

V?r lige opm?rksom p? at de gutter der s?lger de cder ikke har kopieret fra masteren, men blot sidder med gamel kassetter som i g?r, derfor er det ikke n?dvendigvis i super kvalitet. Men de har en helt speciel lyd fordi KissFM og KTU sendte med super kompressor p? deres radioudsendelser.....

S? f? verificeret lydkvaliteten f?r i bestiller.

N?r i bestiller s? f? fat i Aldo Marins Paco Supermix. Det er de f?rste mix i serien. Paco er radiodj?ens navn.

Og hvis det endeligt er s? lad os alle skillinge sammen til cderne. som udgangspunkt er ALLE interesseret i at have dem s?????????.

Finn Snor
Brugeravatar
MikkelBreiler
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 07-06-2003 00:20:11
Geografisk sted: Ballerup
Kontakt:

Indlæg af MikkelBreiler »

Finn Snor skrev:
S? f? verificeret lydkvaliteten f?r i bestiller.
Er gjort, det skulle v?re det bedste som er til at opdrive. De jeg har spurgt efter bedre udgaver siger http://www.apollojams.com n?r det g?lder at f? disse ting. Hans site er lidt specielt, han er ogs? rimeligt speciel, nu har jeg kun kendt ham i lidt over et ?r. Han har en mailingliste hvor det ikke alt samme ng?r p? hip-hop, men ogs? soul, funk R&B og s? videre. En ?ldre alsidig herre som var musikjournalist f?r han startede sin musikbutik i 1983.
N?r i bestiller s? f? fat i Aldo Marins Paco Supermix. Det er de f?rste mix i serien. Paco er radiodj?ens navn.
Jeg bad Gary om alt som er lavet af Latin Rascals, ikke coproductioner men det de begge lavede sammen. Og der er 19 cdere!
Og hvis det endeligt er s? lad os alle skillinge sammen til cderne. som udgangspunkt er ALLE interesseret i at have dem s?????????.
Rart, jeg har sendt en mail om det.

-breiler
tjornov
Site Admin
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 21-06-2003 17:49:55
Geografisk sted: Oslo
Kontakt:

Indlæg af tjornov »

Finn Snor skrev:N?r i bestiller s? f? fat i Aldo Marins Paco Supermix. Det er de f?rste mix i serien. Paco er radiodj?ens navn.
Finn, kan du ikke lige berige os lidt med al din viden om Paco's supermix?

Hvor kender du dem fra? Har du nogen i forvejen? Hvor ser vi en delvis/samlet oversigt over dem alle?

Plus lignende sp?rgsm?l fra en meget interesseret S?ren Tj?rnov
Besvar